2012-02-27

P-shine

Ahoj, napadlo mě, že udělám článek o p-shine, protože o téhle metodě úpravy nehtů poslední dobou moc neslýchám, tak mě zajímá, jestli to někdo stejně jako já používáte? Pro moje rýhatý nehty je to totiž moc fajn věc! 



Mám "kapesní balení" tuším z modeláže, stojí 200,- (odkaz zde) a půjčím si i popis z modeláže, je opravdu výstižnej:

MALÁ ZÁKAZNICKÁ SADA P. SHINE OBSAHUJE: - pastu - růžový jelenicový leštič - růžovo-zelený pilník Představovat P. SHINE (jediný originál v péči o přírodní nehty) našim manikérkám je dnes zcela zbytečná záležitost, protože tato technologie je na našem trhu známá již několik let. Málokdo ale ví, že princip leštění nehtů vychází z dávné historie japonských předků, kteří pečovali o své nehty již před mnoha staletími. Japonská péče je vhodná pro většinu nehtových skupin - roztřepené, lámavé i nerostoucí nehty. Jelikož je principem P. SHINU leštění nehtů, není vhodný pro nehty tenké nebo zničené. Kůra podporuje prokrvení a zdravý růst nehtů. Musí se pravidelně do 14 dnů doplňovat. Hlavními složkami P. Shinu je včelí pyl a křemičitá hlinka, které se nanášejí na nehet speciální leštičkou a zaleš?ují se. Na nehtu se vytvoří ochranná vrstva, která nehet vyživuje. Rozdíl je viditelný ihned po první aplikaci, nehet získá velmi vysoký lesk. TIP: Jak už to bývá, na trhu se objevuje spousta obdobných výrobků a sad, které jsou často prezentovány jen pod všeobecným názvem "japonská péče". Bohužel mají s P.SHINE společný jen podobný název. Dopřejte jak sobě, tak Vašim klientkám jediný originál v péči o přirodní nehty, který je jen jeden!

Je to sice mírně vopruz, to leštění trvá, než dosáhnete lesku a navíc s leštičkou musíte zacházet jen jedním směrem, takže se to nedá všelijak šmrdlat. Nehty přiloženýma jemnýma pilníčkama prvně trošku obrousíte, vyhladíte povrch, potom na jelenicovou leštičku nanesete trošičku polosuché leštící pasty a jedním směrem zaleštíte. Výsledek ale stojí za to, pokud máte jako já od přírody povrch nehtů celej takovej jakejsi nerovnej, laky potom budou vypadat daleko líp, a nebo pokud chcete mít hezky a upraveně vypadající nenalakovaný nehty. Jo vím, ty moje zrovna ukázkový nejsou, ale tak abyste zhruba věděli, jak to funguje. Ten flíček mám na nehtu bůhví proč, sem tam se mi to tak udělá a navíc neustálý lakování nehtů způsobuje, že mi mírně žloutnou (ale aspoň vidíte, že po vyleštění jsou nehty i bělejší)...tak prosím, berte s rezervou :)




Mělo by se to ideálně dělat tak jednou měsíčně, jednou za dva měsíce (to "naleštění" vám zůstane, nehet s ním odrůstá), já jsem lenoch, tak to dělám míň často, nicméně i tak je to pro mě opravdu super věc a každýmu doporučuju. Mě zajímá, jestli máte s P-shine zkušenosti, co na něj říkáte?


EDIT: vyměnila jsem tu tragédskou fotku za koukatelnější, focenou později, kdy se mi nehty vrátily do lepšího stavu. Předtím jsem si před focením hyperinteligentně namazala ruce a podle toho to tak vypadalo :) 

42 comments:

  1. Dobrý článek :) Určitě to vyzkouším! :)

    ReplyDelete
  2. toto by sa mi zišlo, ale nechty mám ako papier, takže by som si ich asi až na mäsko vyleštila :D škoda, vyzerá to fakt dobre

    ReplyDelete
  3. mne sa tiež robili tie fliačiky na nechtoch, a vraj je to z nedostatku vitamínov, tak som pridala viac ovocia a zmizli. o tomto počujem prvý krát, ale asi by som nato nemala nervy :D mary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo no, o těch vitamínech jsem taky slyšela...ale co je na tom pravdy? nevim :)

      Delete
  4. Mám přesně tuto sadu a používám, nemůžu si vynachválit! :)

    ReplyDelete
  5. Taky vlastním tuhle mini sadu, také z Modeláže, i když tehdy dráže. Jednou měsíčně mi nestačí, snažím se leštit jednou za dva týdny. Opravdu to na ty nehty potřebuju, nejen kvůli rýhám ale i kvůli zlepšení celkové kvality - ta pasta by to měla způsobit, že se budou méně lámat a třepit a budou pěkně a zdravě růst. Když nemám nehty vyhlazené, tak se mi i blbě lakují nehty na barevno :-/
    Leštění jedním směrem jsem provozovala, ale už delší dobu z nedostatku času šmidlám na různé strany a rozdíl v tom nevidím žádný.
    A teda, lesk mi vydrží sotva týden. Nechápu.
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, oni to tak píšou v tom návodu, ale já jsem lenoch a stačí mi to míň....hlavně by to nemělo být extrémně často, hodně podle mě záleží na stavu/kvalitě samotných nehtů...

      Taky se mi ale zdá, že ta sada bývala dražší? Přitom nevidím, že by byla ve slevě nebo tak něco...

      Delete
  6. P-shine znám, ale nikdy jsem jej nezkoušela. Ale vlastním leštítko na nehty od NevO SPA a výsledek je stejný. Leštění není náročné a vydrží i 14 dní,nemůžu si to vynachválit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NevoSpa leštítko mám také, ale ono jenom vyleští. P-Shine je krom leštění i o té výživné pastě, vysoký lesk je pěkný bonus ke zdravým nehtům :)

      Delete
    2. Jojo, leštítka jsou taky fajn, ale pshine dá vážně i tu péči a naleštění mi vydrží dýl. NevoSpa jsem měla taky, bylo fajn. Jinak v háemku mají šikovnou manikúrní sadu, kde je krém na kůžičky, leštící a pilovací hranolek, zatlačovací dřívko a ještě něco myslím.

      Delete
  7. Vypadá to teda moc pěkně! Mně se zase z častého lakování nehty na krajích štěpí, tak si občas dám od lakování pauzu. Jako např. tento týden :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to mě právě taky, je to vidět i na fotkách :/ Ale pauzy moc nevedu, neumím to :)

      Delete
    2. Tak teď jste mě vyloženě potěšily! Teda, nechápejte to zle, nemám radost z toho, že vám laky ničí nehty. Ale doposud jsem nepotkala nikoho ve svém okolí, kdo by měl podobné potíže, prostě jsem byla za exota.
      Tím spíš, že máte úspěšný blog (nejen) o lakovacích postech ;-)

      Delete
    3. Veru, no mě laky nehty spíš zabarvují, ale o tom ničení si nejsem tak jistá - mám totiž práci, kde se věčně máčím ve vodě (proto i ty moje dvoudenní výdrže laků). Ale na druhou stranu je mám pevný a dříve mi nikdy nechtěly narůst, a teď, kdy je pravidelně lakuju - značkama typu OPI a spol, mi v podstatě narostou do jakékoli délky, ale to já ani nechci, spíš je nestačím pilovat :)

      Delete
  8. Chystám se na kurz P-Shinu. Je to fajn, mela jsem ho a nehty jsou fakt super leskly a hlavne jsou vyziveny.

    ReplyDelete
  9. Znám to, ale zatím jsem se s tím nesetkala, ani u kamarádek a tak. Nevěděla jsem pořádně jak to funguje, konečně jsem v obraze. :)

    ReplyDelete
  10. vždycky jsem měla hrozný problém s lámáním nehtů, tak jsem to zkusila. Byla jsem na tom u nehtařky a fakt super. Po delší době jsem si to koupila domů a nemůžu si to vynachválit :) používám tu profesionální sadu i s práškem z mušlí, který dodá lesk jako blesk

    ReplyDelete
  11. ahojky, ja p-shine taky pouzivam a akorat se chystam anpsat recenzi :-) tak jsi me predbehla :-) jinak je to super vec!!!!
    evelinsbook.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevadí, určitě napiš... :) já jsem si právě říkala, že je zvláštní, že o tom nikdo nepíše, přitom co vím tak 90% blogerek má přírodní nehty...

      Delete
  12. Ještě jsem nezkoušela, ale znám to. A vypadá to moc fajn.

    ReplyDelete
  13. Ja chodila na Pshine primo v brne k nejakymu panovi, chtel za to tusim 180 Kc, za navstevu a tady za to mas celou sadu :D Vypada to super, myslim ze obzvlast pro selcny, co si z jakychkoli duvodu nechteji/nemohou lakovat nehty je tohle ideal, jak se mit presto upravene!

    ReplyDelete
  14. Dělala mi to nehtařka a plánuju si tu profi sadu koupit domů. Nehtařka za to chce 200 :-(

    ReplyDelete
  15. My jmse Pshine dělaly ve škole :) A je to fajn, jak se ten nehet hezky leskne a je pevnější :)

    ReplyDelete
  16. P-shine jsem měla dvakrát a byla jsem spokojená, přemýšlela jsem, že bych si ho koupila domů, takže díky za tip! :)

    ReplyDelete
  17. mě tohle jednou dělala manikérka a hrozně se mi ty lesklý a hladký nehty líbily, ale jsem na tohle líná a tak je jen občas vyleštím leštičkou, ale nic víc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem lenoch línej...ale každopádně, je to levnější než u kosmetičky, ale zas je s tím vcelku drbačka, než se ten nehet začne lesknout, není to jen tak hned...ale vcelku mi to myslím na obě ruce víc jak půl hodinky nezabralo, to se dá jednou za čas přežít....daleko líp se pak lakujou nehty :)

      Delete
  18. Výsledek je super. Mívala jsem doma sadu se dvěma pastami...nevím kam přišla :-( Měla bych si to zase pořídt, pamatuji si, že to bylo moc fajn.
    Supr článek.

    ReplyDelete
  19. já se vždycky bála, že to ty nehty musí dost ztenčit a pak se budou víc lámat - to nepozoruješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ne, naopak mi to moc pomohlo, když jsem kdysi sundávala gelovky....a celkově mám nehty spíš hezčí....ale musí se s tím určitě opatrně, pokud máš svoje nějak hodně poškozený...třeba po těch gelovkách jsem musela počkat, dát to hned na ztenčenej nehet, to by nešlo....

      Delete
  20. Na modeláži nehtů se dá normálně nakupovat? Jsem si myslela, že je jen pro manikérky, kosmetičky a spol. A P-shine rozhodně vyzkouším. Jenom ještě jaký je rozdíl mezi touto sadou a tady tou větší (http://www.modelaznehtu.cz/shop.php?pr=5&&cislo=)? Ta velká kromě pasty obsahuje i nějaký prášek - nevíš k čemu je dobrý? Je to jen na větší lesk nebo to nějak ty nechty posiluje? Nechty se mi docela dost třepí, tak zda by nebylo pro mě výhodnější si vzít tu s tím práškem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj dá se :) dokonce mají myslím i osobní odběr....a co je prášek, to netuší, tohle je moje první a jediná sada :(

      Delete
    2. Sorry, že tady tak moc komentuju :(
      Ten prášek v profi sadě je právě na ten lesk. V malé sadě je pasta, která taky naleští, ale mně osobně moc dlouho ten lesk nevydrží. Tak možná že právě díky prášku je to pak trvajícnější? Každopádně v salonech používají jedině tu velkou sadu. Když jsem byla u nehtařky na P-Shine, tak mi jej dělala tekutým p-shinem, kde bylo vše v jedné lahvičce dohromady, takže to bylo rychlejší a účinek stejný, jak se mi pak v pár diskuzích potvrdilo. Možná to taky někdy prubnu, ono to o tolik dražší není.
      A na Modeláži mohou normálně nakupovat i obyč lidi, jenom některé produkty jsou přístupné pouze pro profíky. Ale tyhle pomůcky a laky i věci na gelovky tam můžeš v klidu nakoupit :-)

      Delete
    3. Jen komentuj, vždycky je fajn, když se v komentářích rozjede debata k tématu, která může být pro ostatní prospěšná :)
      Přiznám se, že to, co píšeš, jsem nevěděla :)

      Oni tu sadu, co mám, prezentují v podstatě tak, že zákaznice má chodit na profi p-shine do salonu a tato sada je určena spíše na menší domácí úpravy a dolaďování :)

      Delete
  21. P-shine je skvělá věc pro přírodní nehty. Než jsem měla potažené, nosila jsem. Nehty vypadají krásně čistě a upraveně...M*

    ReplyDelete
  22. Johoo, konečně vidím někoho, kdo má nehty ve stejném stavu jako já. Nazvala bych to barmanskou manikůrou, to fakt neni z lakování :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? A z čeho to teda je? :D :D Z máčení ruk ve vodě?

      Delete
    2. Jinak, ta druhá fotka byla hlavně krémem :) už jsem ji naštěstí vyměnila za koukatelnější, aby byl efekt líp vidět, teď už je aspoň před a po vidět pořádnej rozdíl podle mě :)

      Delete
  23. Já jsem na p-shine nějakou dobu chodila, po gelovkách jsem si pořídila tu velkou sadu včetně leštícího pudru. Ze začátku jsem si p-shine dělala pravidelně, pak jsem to nějak začala flákat, až jsem přestala úplně. Teď jak jsi mi ho připomněla, tak zase začnu, nehtům to fakt pomáhalo a měla jsem je lepší.

    ReplyDelete
  24. díky za typ :D koupím :D a jde si ji prohlídnout i někde v kamenných obchodech?? :) je to pro ě lepší než pošta

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Takhle máš ty nehty kvůli nedostatku vápníku,zinku,vitamínu A, D a nebo B. Někdy to je kvůli stresu a v horším případech kvůli ledvinám, myslím. Zkus si pořídit v lékárně Biosil. Je dobrej na pleť i na nehty. Já ho mám docela ráda. Jinak ty naleštěný nehty jsou fakt pěkný. Vypadaj vždycky tak hezky upraveně:)
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ahoj, tuto sadu mám, akorát trošku v jiný krabičce. Používám jí a jsem s ní spokojená.
    Bohužel mě ale stála pět stovek.... :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails