2012-04-24

Bobbi brown paletka na rty



Ahoj! Tak jsem si tak vzpomněla, že jsem už dávno chtěla udělat recenzi na tuto paletku, která je mým prvním a jediným výrobkem od BB a mám ji už asi tak sto let. No fajn, tak sto let ne, ale tak rok a půl asi. Vzpomněla jsem si na ni proto, že se teď Bobbi na blozích hodně probírá a to ne zrovna v pozitivním světle. Rendy nebo holky z blogu U dvou Verunek se zmiňovaly o slavné akci s líčením, která tak slavně nedopadla.
Abych pravdu řekla, BB jako značka mě nikdy moc nelákala....máte to taky tak, že některý značky vám jsou bezdůvodně nesympatický a nevíte proč? BB je jedna z nich. Nic proti ní nemám, ale přeci jen  - nic mě taky neláká. Další takovou značkou je třeba Benefit. Nevím proč, mám pocit, že ty výrobky mají jen krásnej design a skvělej marketing na úkor kvality produktu. Nezabíjejte mne za to, já vím, že na těch nadšených recenzích možná něco bude, když jich je tolik, i když některé jsou sponzorované. Tato značka zejména díky blogovým masážím ve mě vyvolala touhu něco vyzkoušet, navíc jsem začala sledovat jejich facebookový stránky, který mají hezky udělaný.  Jó, dobrej marketing, to já oceňuju a možná mu dám ještě šanci - co doporučujete určitě vyzkoušet? Nebo stejně jako já (zatím :) spíš nechápete, co na tom všichni vidí, když je tolik skvělých značek s perfektníma produktama? Mě přijde, že je to i trošku móda, mít "něco od Benefitu".



Tak jsem se trošku rozkecala na úvod, ale důvod k tomu mám docela dobrej, k samotnýmu produktu totiž nemám moc co říct. Na úvod jsem si vypůjčila foto z internetu, abyste věděli, jak vlastně lákavě paletka vypadá a jaká je realita. Barvy jsou nádherný - úžasná růžová a béžová, k tomu ladící dva třpytkový lesky - no krása. No, až na to, že vůbec nebarví, ale jinak v pohodě, žejo. Všechny jsou na rtech v podstatě průhledný, takže jsem to ani nefotila, jen ty dva třpytivý zanechají na rtech logicky třpytky. Hm, za tu cenu, podle mě pardon, ale to je zoufale málo! Konzistenci asi dobře odhadnete s obrázků. Docela mě zaujalo, že když Rendy psala o korektoru, popsala ho, že je trošku jako med. Že by specialita Bobbi? Protože tato paletka lesků připomíná něco mezi tužším medem a rozpatlaným pouťovým lízátkem. Přiloženej štěteček je použitelnej a fajn, o tom žádná. Ale tak nějak esteticky mi ta konzistence vadí, i když se to aplikuje vcelku dobře. Na rtech jsou podle mě dost lepivý, i když možná míň, než byste čekali, ale za mě ne. Ani raději nechci vědět, kolik by tahle sranda stála u nás, já ji koupila tuším okolo 400,- a to byla v nějaké ultra obří slevě na Jahodě. 

Co vy a Bobbi? Jaké máte zkušenosti? 




PS: Moje kamarádka se přihlásila do soutěže, kde může vyhrát nová prsa :) Já jí v tomto moc fandím, asi jako každýmu, kdo má odvahu jít pod kudlu, když je s něčím nespokojenej. Takže budu ráda, pokud ji budete chtít podpořit a dáte jí hlas. Moc jí přeju výhru!

30 comments:

  1. no teda jak koukám na tu předposlední fotku, tak kdybych nevěděla, co je to za značku, řeknu, že jsou to takové ty dětské matlací lesky :) já tyhle konzistence taky nemám ráda, ať žijou klasické lesky s aplikátory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, připomíná mi to nějakou multi-use paletku, kterou jsme doma měli tak před 15 rokama možná :). Jo, vypadá hodně jetě, ale je použitá v podstatě párkrát :)

      Delete
  2. Nemám ráda paletky na rty, mnohem raději samostné rtěnky nebo lesky s klasickými aplikátory :) kamarádce jsem dala hlas, jinak fájn článek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mám radši klasiku, ale teď pro změnu pošilhávám po paletce rtěnek Mufe :) Jsem nepoučitelná :)

      Delete
  3. Na tuhle paletku jsem zrovna koukala na rock the catwalk, maji ji tam nejakou zlevnenou :D Nakonec jsem ji ale zavrhla, neni mi proste sympaticke provedeni "paletka" Na stiny jo, ale na lesk ne...

    A u me vede v nesympaticnosti Yves Rocher - taky naprosto bezduvodne :-)

    ReplyDelete
  4. :-) Mne je tiez Benefit nesympaticky, ale to aj ELF. Zasa naopak, velmo sympaticke su mi znacky MAC a Urbany Decay :D
    Ja mam 2 paletky na pery od Cinema Secrets (cervenu a nude) a nedam na ne dopustit, su uzasne, krasne farby a drzia!!!

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. S úvodem článku docela souhlasim :D mě třeba vůbec neláká MAC, ani Bobbi B. Přijdou mi to jako značky pro "starší" :D Možná bych chtěla vyzkoušet něco od MAC ale ne teď... Jedině pokud se mi něco bude hoooodně líbit. Ale třeba Benefit mám moc ráda ikdyž jsem mu hodně odolávala. Přesvědčili mě jejich řasenky :) a rozhodné bych takový pálky nedávala jen za pěkný obal :)

    ReplyDelete
  6. no na té předposlední fotce vypadají ty lesky opravdu hrozně. Celkově bych si ani nikdy prostě lesky v takovém balení nikdy nekoupila. Jinak mám to stejně Bobbi Brown mě vůbec neláká a nevyhledávám tu značku. U Benefitu jsem byla po vánocích zklamaná ze rtěnky, ale teď jsem si pořídila High Beam a z toho jsem nadšená takže si reputaci u mě trošku vylepšil :) ale osobně poslední dobou nejvíce ujíždím na MAC ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukala jsem u tebe na blogu, vypadá luxusně :) ale zas nevím, jestli mi stejnej efekt neudělá i můj stávající nejpoužívanější rozjasňovač MSF by Candlelight :)

      Delete
  7. BB mě taky nijak nebere a ani paletky na rty... Mám rádši klasiku. :)

    ReplyDelete
  8. Já mám třeba Bobbi ráda :) Nebo zatím vše co jsem vyzkoušela mě nezklamalo ale takhle paletka už od pohledu vypadá strááášně lepivě :/ Na fotce z internetu vypadá ale jinak fajn .)

    ReplyDelete
  9. Já na paletky na rty nejsem, stíny ano, lesky ne. Já chci zkusit rozjasňovač od Nars nebo Benefitu. :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam od BB rada lesky, protoze nejsou parfemovane a ty barvicky se mi libi. A hodne mam rada jejich stiny, hlavne matne, prijde mi, ze ma nejhezci vyber matnych stinu. Nejvic me laka Kevyn Aucoin, vsechno, co jsem od nej mela bylo uzasny a nejmin...asi elf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to já vůbec neznám, Kevyn Aucion...se tu i něco přiučím, díky :)

      Delete
    2. Ted maji i par veci na jahode, jeho ocni stiny (paletky), kremove tvarenky (Pravella) a rozjasnovaci pudr jsou bajecny. Neni to laska na prvn pohled, spis na prvni pouziti. Bohuzel je docela drahy.

      Delete
  11. moje sestrenice zemrela pri plastice prsou, takze bych kamaradce to vitezstvi snad ani neprala.... pardon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je mi líto, ale bohužel by si všichni měli uvědomit, že nejde o kosmetickej mini zákrok, ale regulérní operaci jako každou jinou a to riziko tu prostě je...
      Já osobně bych do toho z těchto důvodů na žádnej zákrok nešla pokud by to nebylo ohrožující život, mám z doktorů hrůzu. Ale pokud tím někdo vyřeší celoživotní mindrák, tak mu fandím a přeju to i přes to, že tu riziko je. Ale to je opravdu věc názoru...

      Delete
    2. Máš pravdu, je to o názoru... Bohužel, spousta lidí si neuvědomuje, že za krásnější a větší a pevnější prsa můžou zaplatit cenu nejvyšší :-( Pokud jde o operaci např po onemocnění, tak strašně moc držím pěsti' Pokud jde o estetický zákrok, kdy jde o pocit a sebevědomí, tak mi to připadne asi zbytečné a možná i hloupé (omlouvám se). Větší prsa k většímu sebevědomí nepomůžou! To si člověk musí srovnat v hlavě sám se se boou a musím se mít rád.

      Delete
    3. Ok, na plastické operace mají lidé různé názory, ale v žádným případě nemůžu souhlasit s tvým tvrzením - stojím si za tím, že pokud někdo svůj celoživotní mindrák vyřeší plastikou, rozhodně si sebevědomí zvedne...někteří lidi to fakt nedělaj jen z rozmaru :)

      Delete
  12. teda ta paletka vypada desne, i kdyz je to BB (pardon)..ja mam od BB bronzer a lesk na rty a mela jsem i tvarenku, se vsim jsem spokojena, ale zadny skakani do stropu se nekona. Jinak s Benefitem mas pravdu, ta blogova masaz se neda prehlidnout :) ja mam benefit ale celkem rada a mam od nich docela dost veci, takze si rada prectu nazory jinych. S necim jsem spokojena min, s necim vic, ale jeste jsem nebyla vylozene zklamana, coz je dobry znameni :) na zacatek bych vyzkousela high beam byt tebou, budes ho bud nenavidet nebo milovat, ale radim dej mu druhou sanci, pokud nebudes vylozene spokojena na prvni pokus, protoze u me vyhral az napodruhy :)

    ReplyDelete
  13. já paletky na rty nemám vůbec, neradši mám rtěnky nebo lesky. Mě se totiž zdá, že v paltekách je toho velmi málo - tak nevím, jestli je pravda nebo ne :)

    ReplyDelete
  14. Juj to jsem ráda, že to tak necítím sama, už jsem si žačínala připadat divně, když všichni od B. a BB něco mají a jsou nadšení a já nic. Vlastně od BB mám jednu rtěnku, taková tmavší nude a té nemůžu nic vytknout, ale nic jiného mě u nich neláká. A u B. mi zase vadí, že mají sice široký sortiment věcí, ale u 99% věcí vůbec netuším k čemu to je:-D A další značka, která mě vůbec ničím neoslovila je MUFE a to jsem ten stojan obhlížela několikrát ze všechn stran:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mufe mě nejdřív vůbec nelákalo, ale teď mám na wishlistu věcí více než dost....ale nějak moc mě začal lákat Benefit...pomoooc :)

      Delete
  15. Ja som nikdy nepochopila tieto paletky s leskami, je to strašne nepraktické podľa mňa, neviem si predstaviž, že by som ju vytiahla niekde v škole na prednáške a začala by som sa tam s ňou malovať :)
    Ja mám benefit celkom rada, až na to že kvôli ich najnovšej riasenke they are real som prišla o polovicu mihalníc (neviem či to bolo tým tvrdým aplikátorom alebo príliš hustou a ťažkou farbou ale vˇždy mi pri oličovaní ostali na tampóniku jedna- dve riasy)...
    Ceruzka pod obočie a do kútikov oka High Brow Glow alebo highlater watt´s up je však super..

    Karolina

    ReplyDelete
  16. Mám stíny a jsem spokojená:)

    ReplyDelete
  17. Ta poslední fotka je dost děsivá, Bobbi neBobbi :). Ne, ta konzistence mě neláká. Upřímně, sortiment Bobbi Brown vůbec neznám, z nějakého důvodu jsem se o značku ještě moc nezajímala.. ale ráda si o ní přečtu, abych si rozšířila obzory a třeba něco zaujme. Jinak Benefit mám moc ráda, i když teď si to u mě trochu pokazil řasenkou They´re real, ta je fakt docela hrozná (a ještě za ty prachy), asi si na ni brzo postěžuju na blogu, abych varovala ostatní.

    ReplyDelete
  18. Bobbi ach také bych někdy chtěla vyzkoušet :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your
    broadcast provided bright clear idea

    Feel free to visit my site; Paydayloanspup.co.Uk

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails