2012-04-01

OPI Pedal faster, Suzi!


...Aneb pravidla jsou od toho, aby se porušovaly, ne? Světle růžová s fialovým podtónem, se stříbrným shimmerem? Wtf, co děláš u mě ve sbírce? Tyto barvy rozhodně nejsou mým šálkem čaje....takže proč jsem si ji koupila, fakt nevím. Divný. Ale ještě divnější je, že se mi tato barva fakt dost líbí a ještě ke všemu se mi zdá, že mi sluší - skvěle na příležitosti, vyžadující slušnej lak a přitom nevypadám jako mrtvola, spousta světlých laků mi prostě nesluší! Tím, že je studenější, jde na mě krásně do růžova a nikoli do prasátkova....

Lakuje se standardně dobře, vyžaduje 2 silnější vrstvy pro plný krytí. Na pár blozích jsem četla, že povrch je trochu drsnější, ale to mi teda nepřijde, tradičně jedna vrstva topcoatu a je to hladký jako zrcadlo....+ jako bonusovka navíc, skvělej název! Někdy se vyplatí prozkoumat i neprobádaný vody a nedržet se křečovitě své mantry.....pak objevíte třeba i to, co vás mile překvapí :)


24 comments:

  1. Nádherný, přesně můj šálek čaje :-D

    ReplyDelete
  2. Mně by se bez toho shimmeru a kapky té fialové asi taky nelíbil. Takhle světlé krémovky prostě nemusím, ale se shimmerem je to už jiné kafčo ;-)
    Verunka

    ReplyDelete
  3. Mně se líbí hrozně moc, úplně si nad nim slintám na klávesnici. Docela mě překvapuje, že normálně kryje...

    ReplyDelete
  4. Jsem vyjimka tentokrat a jsem rada, ze jsme si ho neobjednala, je pekny, ale nefascinuje me.

    ReplyDelete
  5. jeeee, tyhle laky (myšleno ta ,,kolekce" Suzi and...) hrozně moc chci :D (proč asi). Ale nějak nemůžu zatím najít na e-bay prodejce u kterýho by se to vyplatilo :(

    ReplyDelete
  6. krasna barvicka!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Je pěkný, sluší ti, ale já cokoliv co se vzdáleně přibližuje prasátku odmítám a ofrňuji se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tohle právě vedle prasete ani neleželo :) proto se mi tak líbí :)

      Delete
  8. wow to je božská farba! :-)) milujem opi :-)

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. sweet barvička..... jaký je tvůj trik pro dokonalý lak na nehtech ? ja si to vždycky akorát dokázu rozpatlat na kuzi....:(

    ReplyDelete
  10. tak to je skvělý lak!!nádherná barva!!:)
    http://trulynow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jsem na tom stejně jako ty, pravděpodobně bych si ho taky normálně nekoupila - musím ale přiznat, že vypadá dost dobře :)

    ReplyDelete
  12. To je vážně krásná barva :)

    ReplyDelete
  13. Jakože nechápu, když jsem ti tu napsala sáhodlouhý lítostivý komentář, jak jsem si zrovna tenhle na Interbeauty zapomněla koupit, proč se to nezobrazilo. Asi mě trestá má shopaholická karma...prostě...je nádhernej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To právě nechápu, asi nějakej error, v mailu mi komentář přišel, ale tady jsem ho pak už neviděla :))Jestli budeš mít ještě někdy příležitost, jdi do něj :) Škoda, že v Brně takový veletrhy nemáme, ráda bych se šla pokochat aspoň :)

      Delete
  14. Fakt moooc pěkná barva!

    Monča :)
    http://monikakratka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails