2012-04-27

Versatile blogger award

Ahoj!
Sice už jsem podobnej tag kdysi dělala, ale protože jsem byla nominována Dafné z www.alittlebookfashion.blogspot.com a taky Michaelou z http://michelbook.blogspot.com/,  takže děkuji za nominaci  - rozhodla jsem se, že ten tag tedy udělám znova :)
Líbilo se mi, že součástí je i upozornit na nové blogy a tak vám prostřednictvím tohoto tagu taky ukážu pár blogů, který mě v poslední době zaujaly....



Takže co o mě ještě možná nevíte?

1) Mívám střídavý návalový období, kdy buď kupuju ve velkým kosmetiku, nebo oblečení a doplňky. Teď jsem díky nutnosti jarní obnovy šatníku musela (ale Dášo, nelži si do kapsy, chtěla!) většinu (=skoro všechny) peněz investovat oblečení, bot a tak a s množstvím jsem zrovna netroškařila :). A kosmetika mě v podstatě nezajímala. Takže jsem s lítostí prošvihla 20%  slevu v Sephoře, i jejich až 40% slevy na dekorativku exkluzivních značek, což si teď skoro vyčítám. A odteď bude asi zas nějaká ta kosmetika, snad. Musím já jak na sviňu zjistit zrovna teďka, že Benefit má 2+1? :)

2) Souvisí s bodem jedna - absolutně neumím šetřit, na účtě mám často vymeteno a až se za to někdy (často) stydím a okolí mi to rádo občas naservíruje, jakej sem magor. Přiznejte se, máte to někdo taky tak, nebo jsem tu jediná tak trochu shopaholička?

3)Znám jedno pikantní tajemství z českýho blogovýho rybníčku, ale nechám si ho pro sebe. To su potvora, co? :) 

4)Až to bude jen trochu možný, chci mít psa a kočku. A co vím už teď, že určitě budou z útulku. Mám poněkud kontroverzní názor na kupování tzv. papírových psů a mám doslova alergii na lidi, co si kupují "tu a tu rasu, ale nejlíp bez papírů, ať je to levnější". Ukamenujte mne, ale tohle to já neuznávám. To musí mít všichni jorkšíry, jacky russely a vizsly, maine coon, whiskasky/whatever, jakýkoli plemeno, co je teď strašně in? Nevidím jediný důvod kupovat si značkový zvíře, když jsou plný útulky a depozita těch, kteří by ocenili milujícího páníčka. Samozřejmě nic proti slušným chovatelům, jen mi vadí, kolik lidí nevědomky podporuje "množírny".

5)Miluju vaření a všelijaký přípravy pohoštění pro návštevy. Klidně strávím půl dne u plotny, jsem totálně vyfluslá, ale skvěle se u toho odreaguju.

6)Psaní diplomky mi už asi definitivně vymylo mozek, protože u večerního psaní mám  vcelku pravidelně puštěnej jako kulisu Hotel Paradise. Pomoc :)

7) Mezi nejbližšími přáteli jsem v poslední době získala přezdívku "google" nevím proč, ale když někdo něco neví, téměř vždy se jde ptát mě, ať je to cokoliv :) (a můžu si za to sama, když se mě už po xtý někdo na něco ptal tak říkám kur... vypadám snad, že mám na čele napsaný gůgl?! :))

Tak a teď nějaký ty blogy? No dobře, v pravidlech je jich 15, tolik jich možná z prstu nevycucám, ale prostě vám tu vypíšu blogy, který znám teprve chvilku a líbi se mi :)





37 comments:

  1. Wow, teda děkuji za nominaci!:-) A copak je ten bod 3?:-D

    ReplyDelete
  2. s bodom 4 súhlasím, tiež som ho náhodou dala do VBA :) aj keď my máme doma yorkshira, ale to bol sestrin rozmar. teraz by som ho síce za nič nevymenila, ale sama by som si takého psa nezadovážila. ja osobne mám adoptovaného psa z útulku

    ReplyDelete
  3. Děkuji!...Velmi si toho vážím:)...M*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I já tebe navštěvuji a to pravidelně:)!....M*

      Delete
  4. Bod 3 a 7 me fakt pobavil :)

    ReplyDelete
  5. jee mě by zajímala ta trojka :D protože jsem hrozně, ale hrozně zvědavá osoba :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    ReplyDelete
  6. jé, dík :)

    jednu věc o sobě můžu říct už teď - jsem děsně zvědavá a tím pádem nesnáším, když někdo něco nakousne a nedopoví to :D (bod 3, že jo :D)

    jinak ad 4) - no, já zas chápu, že chce někdo rasu, co má určitý vlastnosti, to u křížence nikdy nevíš - já si podle toho psa vybírala a jsem spokojená, protože se ke mě prostě hodí, je takovej, jakej bejt měl ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D

      No, já myslím, že je to trošku výmluva, málokdy se najde pes, co je opravdu "zmetek" a má špatnou povahu. Právě vořeši jsou z mé zkušenosti někdy možná divočejší, ale milující zlatíčka :) Podle mě ta deformace povahy kolikrát hrozí spíš u množitelů určité rasy. To mi třeba fakt vadí...proti solidním chovatelům nic nemám :)

      Delete
    2. já to nemyslela ani tak, že by byl zlej, to jsou spíš různý pochybný bojový plemena apod., ale prostě povahový vlastnosti - když to vezmu u sebe, tak já chtěla něco tvrdohlavýho a roztomile zmetkovskýho - nakonec jsem vybrala westíka a splňuje to 100% - teriéří povaha mi prostě fakt sedne - a u kříženců se právě tohle těžko odhaduje předem (a jasně, když už si ho člověk vezme, tak ho nevrátí kvůli tomu, že není dost tvrdohlavej ;)) ale prostě je fajn, když je na výběr - kdo nemá speciální požadavek, tak si může vzít z útulku, a kdo jde po něčem konkrétním, tak bude volit podle rasy)

      Delete
    3. Vidíš, já nad tím nikdy nepřemýšlela...nebo možná je to tím, že jsou mi většinou kříženci tak nějak sympatičtí, přijdou mi jak nějak, obyčejní, upřímní :) A taky proto, že mi spousta papíráků přijde tak nějak vyumělkovaných a namyšlených :) Ale to jsem si možná asi vsugerovala :)

      Delete
  7. netýká se ta pikantnost jedné blogerky, co dělá prostitutku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. áále taková jedna aférka z omlazení
      pokud si projedeš blogy, tak na to přijdeš sama
      ta slečna nakupuje hodně luxusní značky

      Delete
    2. tak to už vím, koho myslíš :DD

      Delete
    3. Njn, proti gustu...každej ať si vydělává, jak umí, já to neodsuzuju, ač bych na to žaludek neměla :)

      Delete
  8. nene, netýká :) co s těma prostitutkama všichni máte? Kolikrát vídám u Hanky s Verčou z Czech chicks jak to do nich někdo ryje :). Ne, s nejstarším řemeslem to nemá nic společnýho :)

    ReplyDelete
  9. Moc děkujeme, takového ocenění si náležitě považujeme! ;-)
    Jinak souhlasím s Moorou ohledně bodu č. 3, to je snad za trest, nee? :D
    A k pejskům a kočičkám - taky chci jednou oboje, a asi takhle: z koček chci rasu, jednak jsem doslova "nadržená" na jedno plemeno s úžasnými vlastnostmi, a jednak obyč vesnický nepapírový kočky jsem měla celej život, takže v tomhle ohledu nemám výčitky, a pokud se k nám nějaký chudáček zase zatoulá, klidně si ho přiberu. U pejsků to nemám vyřešený (mám pro několik plemen slabost), ale naposledy jsem se zamilovala do exempláře jedné velice roztomilé a miloučké směsky, takže jsem ochotná prolézt všechny útulky v zemi a najít další kousek! Přeju, ať se ti tenhle bod splní co nejdříve, je to radost! :-)
    Za obě Verunky - Verunka

    ReplyDelete
  10. Teda jsem se vytočila, nevím nic o prostitutce a chci okamžitě znát bod 3! :DD Teda pokud se netýká mě... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neboj, netýká :) Máš snad špatný svědomí? :D :D :D

      Delete
    2. No, nic špatného jsem neprovedla ani neprovádím, ale člověk si nikdy nemůže být jistý :D

      Delete
  11. Sakra s tou trojkou jsi mě taky nakrkla, já jsem strašně zvědavá a ty takhle!!:-D

    K těm rasám- kdybych chtěla psa, tak bych šla do útulku, protože nemám vyhraněnou rasu, ale já chtěla kočku a chtěla jsem určitou povahu a aby i jí co nejméně vadilo, když nejsme doma apod. a tohle mi prostě splnil jedině papírák. Navíc mám v okolí docela odrazující příklady "koček z ulice" co se týče jejich povah- i když ty kočky zato nemohou, já se prostě nechtěla s nějakou vystreslou a zlou kočkou potýkat. Na množírny mám ale úplně stejný názor, proto jsem si chovnou stanici pečlivě vybírala a jsem spoojená, kocourek byl dost dlouho u maminky, takže je psychicky vyrovnaný, na všechno od mámy naučený a s chovatelkou mohu být v kontaktu kdykoli potřebuju radu nebo pomoc, navíc se o "své potomky" zajímá, nejen, že zinkasuje peníze a dál je jí volný co s kočičkou je. Jinak ale obdivuju a podporuju všechny co si vezmou kočičku z útulku, já aspoň podporuju ty útulky...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já měla asi štěstí, ale mám zkušenost s více kříženci/nalezenci a vždy to byli zlatíčka :) Jinak, teď to teda nechci nějak směřovat na tebe nebo tak, ale všeobecně, není to narážka :) Jen si myslím, že za většinu neurotických zvířat s poruchama chování můžou jejich páníčci a teď nemyslím týrání, ale třeba to, že je teď hrozně moderní mít lovecký psy a myslím třeba ty lidi, co si pořídí výmaráka, protože je přeci rozkošňoučkatej a myslí si, že mu stačí 2x denně během 10 minut obejít panelák :) Myslím prostě, že tak jak má spousta lidí příšerný nevychovaný fagany, tak má i neurotický a nevychovaný zvířata :)

      Delete
    2. No jasně, s těma psama s tebou stoprocentně souhlasím, ale u koček jsem vypozorovala, že hrozně záleží na tom začátku života a pak už se nijak moc vychovat nedají. A sdětma to samé, co znám normální lidi, tak mají úplně normální děti a naopak...

      Delete
    3. Já neuznávám nákup plemene bez papírů. Podporuje to bezhlavý a nezodpovědný množení štěňat. Chov psů není výdělečná činnost. Něco vám to zvíře sežere, teď očkování etc, je to starost, náročný na čas. Nikdo na vašem "papírovém" štěněti nezbohatne natolik, aby měl v koupelně zlaté kohoutky. Platíte ne snobsky drahého čoklíka, ale platíte chovateli za zodpovědnost vůči tomu pejskovi. Že je zdravý, někdo se mu věnuje, tušíte, co z něj vyroste povahově. Kdybych byla zkušený chovatel, co si pořizuje psa pro sebe, pořídím si útulkové zvířátko. Kdybych byla začátečník, co se psem zkušenosti nemá, nehledě na to, kdybych ho chtěla do rodiny, pořídím si psa s papírama a to jednoduše proto, že víš, k jakým nemocem má to zvíře předpoklady, víš, že se někdo zajímal o jeho genetiku a co se dalo eliminovat, to se do chovu dále nevnášelo, víš, jaké to zvíře bude povahově, jaká je ta rasa, jestli je dominantní, náročný na pohyb, jaké to zvíře bude po rodičích, víš, že je pejsek socializovaný, zvyklý na provoz domácnosti, na návštěvy, nehrozí, že bude bázlivý nebo agresivní vůči návštěvám, cizím, malým dětem. Když si nezkušený člověk pořídí dominantního psa, kterého nezvládne, je na světě velký průšvih. Že si pořídím křížence vlčáka z útulku možná šlechetný, ale k čemu to, když nevládnu "pevnou rukou" a stačím maximálně na čivavu.
      Když vám přeroste přes hlavu kočka, není to samozřejmě takovej průšvih jako když se vám podaří vychovat (spíš nevychovat) nezvladatelnýho a agresivního pitbula. Ale člověk by i u kočky měl brát v úvahu její povahu a svůj životní styl. Pokud jste dlouho v práci, tak to zvíře nenechat půl dne o samotě trápit. A i u kočky se to líp odhaduje u té papírovky. Ale není to tak striktní jako u toho psa, protože, jak už jsem napsala, výchovný nedostatky nebo traumata, který v tom zvířeti jsou, mívají vůči lidem tragičtější následky u psů. Když dítě podrápe kočka, protože prostě děti nesnáší...

      Delete
    4. Díky za názor, naprosto s ním souhlasím. Hlavně je třeba šířit osvěta. Kamarádka teď shání pejska a když komukoli řeknu o množírnách, který se objevují nový a nový pomalu co týden, nevěří vlastním uším, prostě netuší, že se něco takovýho děje. Nemám nic proti papírovým psům, ale prostě kdykoli si člověk bere jakýhokoli psa, měl by se podívat, kde žije, u jakých chovatelů, poznat nejlépe i rodiče a tak....

      Delete
  12. Proč Tebe a Labradooru smazali z omlazeni??
    Nevíš něco o uživatelce petraparis??
    Nikdo už na tom omlazeni není...Koho budu číst každý den? ÁÁÁÁÁÁÁ :(
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě protože jsem si otevřela hubu proti jejich fašistické morálce mazání témat...no, koledovala sem si, už sem se kriticky na adresu omlazení vyjádřila beztak víckrát.

      Avanta a Petraparis se podle toho, co jsem slyšela, nechaly smazat na vlastní žádost :)

      Takže odteď na omlázko jen občas nakouknu :)

      Delete
    2. Všimla jsem si, že je smazaných víc lidí, např. i AYD. Zajímalo by mě, u kolika z nich je to na vlastní žádost a kolika ne.

      Delete
  13. Taky hrozně moc ráda vařím!:)))

    ReplyDelete
  14. Ahoj, casto k Tobe nakukuju, pac se mi moc libi Tvuj styl psani, zajimave recenze a pak Tvoje krasny oci a jak si je dovedes nalicit.. :-) No a ted jsi me desne potesila s bodem 4.!! Spolupracuju s utulky, mam doma 4 poulicni kocicky a na lidi, co si zvirat kupujou zacinam byt docela alergicka. Pokud si clovek bere zvire ze solidniho utulku, dokazi mu "tety" vybrat pejska nebo cicu na miru. Jeste mozna bych brala - jedno zviratko "znackovy" a druhy z utulku. No, ale priznavam, ze uz nejsem objektvni a trosku mi hrabe. :-)) Kdo by do utulku treba alespon chodil na brigady nebo jinak pomahat, pochopil by.
    Jsi moc super a preju s blogem hodne uspechu!
    Lucka

    ReplyDelete
  15. tak po několika dnech jsem přišla, abych se podívala, jestli do komentářů tu trojku napráskáš... a ono nic. jsem taky strašně zvědavá. jen jsem se dozvěděla, že tě smazali z omlazení? no ale to je strašný, ještěže tam už skoro rok skoro vůbec nechodím... ale stejně mi přijde, že ambicí pana vodičky je server, kam budou chodit žabky bez vlastního názoru a budou řešit své malicherné problémičky a hlavně držet hubu a krok, klikat na reklamy, v dohledné době si snad i všechny zanakupují i v omlazení shopu a bude to, hlavně, že to nese.

    (a nemůžeš mi třeba tu trojku zašeptat do emailu? já nikoho nic nevím a teď se cítím tak odstrčená)

    ReplyDelete
  16. Tohle mě hrozně baví číst ty jo :)) Zvu tě na giveaway: http://clarissa-fashion.blogspot.com/2012/04/second-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  17. Wе're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site provided us with valuable information to work on. You'vе done an imρressive job and ouг
    entirе communіty wіll be thankful to уou.


    Check out my blog post; Taufgeschenke

    ReplyDelete
  18. Ι vіѕіt daіly sοme web ρagеs and information sіtеs to гead рoѕts, but thіs blog рrovides
    fеature bаsеԁ content.

    Also ѵisіt mу web pаge: please click the following Internet page

    ReplyDelete
  19. For hottest nеws you haѵe to visit world-ωidе-ωeb and on internet Ι
    found this ѕite as a best web page for most up-to-datе updates.


    My website; nagelpilz

    ReplyDelete
  20. 3M - vysoce kvalitní lepící prsa výtahy

    Špičková kvalita lepící prsa výtahy | Lepidlo pomocí rychlých prsa výtahy mají tendenci být uvedeno v Nizozemsku, jakož i jsou vyrobeny z největšího výrobce v rámci celosvětové nahrané argumentu 3M. Máme najeto sami přes Čínu umělého řešení, které lze zobrazit negativní vliv na epidermis. Prsa zvedne přes neviditelnapodprsenka. cz kromě pásky zaznamenané argumentu, nicméně mají tendenci být vidět-thorugh, voděodolný, hypoalergenní lepidlo, na rozdíl od jakýchkoli prsa pozvednout produkty nikdy nevšiml před.
    Mnoho dříve zmíněné zajišťuje, že byli velmi rádi, že můžeme kontaktovat na svých vlastních odborníků uvnitř vysoce kvalitních lepicích prsa výtahy. Pokud máte jakékoliv dotazy materiálů, to je špičková kvalita, nebo možná, když budete potřebovat doporučení (které lze nalézt v tomto konkrétním filmu Cya Braz.), nečekejte, že je schopen nám zavolat nebo třeba doručit e-mailu pomocí svého kontakt stránku.
    Neviditelná podprsenka
    Neviditelných podprsenek
    Podprsenka bez raminek

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails