2012-04-09

OPI Roll in the hague


Ahoj všem!

Tak dneska opět pokračuju s holandskou kolekcí od OPI, což už jsme za půlkou, protože nakonec jsem se umoudřila a z kolekce si pořídila jen 5 laků - na to, že jsem původně chtěla snad všechny, je to docela úspěch. Abyste věděly, zrovna v oranžových se třikrát nevyznám a většina se mi prostě libí a to je tak všechno. Pěkně jsem trefila odstín k mejm oranžovejm balerínám, taková tmavší, ale zářivá oranžová :). Je to na můj vkus poněkud hutnější krémovka, podle mě mohl být o kapku tekutější, přemýšlím, že tam kápnu trošku thinneru. Aplikuje se relativně  bez problémů, ale úplně bez chybičky to není, zas na druhou stranu krásně kryjí, mám dvě vrstvy s nadlakem. Prostě asi tak, člověk je u OPI zvyklej na perfektní vlastnosti a to, co by u jiných laků přešel, u OPI nepromíjí :). Rozhodně ho můžu všem doporučit. Poslední dobou se často dočítám, že oranžová nepatří mezi všeobecně oblíbené barvy. Já ji teda můžu jak na nehtech, tak na oblečení (no, vlastně, pokoj mám laděnej do oranžovo-meruňkova :). Co vy?


PS: krásné Velikonoce všem, když už je tu máme, tak přidám velikonočně laděný foto - náš kocour vs. velikonoční beránek  - 1:0. A máme po ozdobě :)


27 comments:

  1. a tak kocour si asi pochutnal...

    ReplyDelete
  2. Ten lak má krásnou barvu :-). Taky Ti přeji veselé Velikonoce a pozdravuj kocourka, že mu fandím :-D.

    ReplyDelete
  3. Je krasna, ja mam Lights ahead a taky mi prislo, ze se trosku hur lakuje, trosku moc husty. Ale tuhle si do kolekce asi prihodim. Hlavne, ze si kocourek pochutnal :)

    ReplyDelete
  4. tahle vypadá hezky, nemám ráda takové ty oranžovohnědé oranžové, jestli víš co myslím, to je strašná barva! :D

    ReplyDelete
  5. Tentokrát vede kocour nad lakem:-D prej masožravci..:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrcha, ale kdyby mu to člověk nabídl, ohrne nad tím rypáček :)

      Delete
  6. Oranžovou nemusím, ale ten lak bych brala! :D

    ReplyDelete
  7. tak mě napadá, že já doma vlastně žádný oranžový lak nemám! :O to budu muset nějak napravit, tenhle vypadá hodně dobře!:)

    ReplyDelete
  8. Super asi taky něco z holandské vyzkouším :))

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. ten je skvělý :) nádherný odstín :) máš suprový blog:) sleduji tě:)
    http://viviifash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Tak to jsi mě zachránila. já jsem o něm docela uvažovala a tak nějak jsem hledala důvod, proč ne. Pokud se malinko hůř lakuje, mám důvod :)
    Kocour super!

    ReplyDelete
  12. Já teda oranžovou vůbec nemusím, teda kromě těch laků na nehty:) Tento je moc pěkný, přijde mi takový oranžovo-červený.
    P.S. Na mém blogu právě probíhá giveaway:)

    ReplyDelete
  13. Lak se mi moc líbí!! Já si teď koupila z asosu miniaturky nicki minaj kolekce a zamilovala jsem se do toho "Did It On 'Em" a "Save Me" a tak jsem začala hledat, kde bych sehnala velké verze. A mám na tebe otázku, jakožto pro mě asi nej odborníka na laky co znám :), co si myslíš o tomto prodejci na aukru: http://aukro.cz/listing/user.php/run?p=2&us_id=14634490
    nechce se mi věřit, že bych sehnala třeba save me za 209,-..tak se radši ujišťuju, předem děkuju moc za odpověď

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omlouvám se za pozdní odpověď, nějak jsem teď nestíhala být na netu :)
      Myslím, že prodejce z aukra je ok. Sice si na tom asi tolik nevydělá, ale asi to mu/jí stačí. Pokud bere někde se zvýhodněnou poštou, může ho vyjít lak třeba na 150 kč, tak si na tom narazí 50%..... Vím, že se někde objevily teze o fake OPI, ale mě se to osobně moc nezdá. Nebála bych se :)

      Delete
  14. Ta fotka s Berankem a kočkou je nejlepší

    ReplyDelete
  15. ta barva je fakt krasna, ja si koupila z tehle kolekce cerveny s nadechem oranzove ted nevim, jak se jmenuje a taky ho strasne rada nosim
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Oranžovou nemusím, ale na tvých nehtech nevypadá špatně:o)

    ReplyDelete
  17. Je to nádherná barva! :)

    Jsem tvůj nový člen :), super blog

    ReplyDelete
  18. love your blog! i have a blog 2: www.xxtherese.blogspot.com

    maybe you could visit it sometimes and maybe we could follow each other? xoxo

    ReplyDelete
  19. Jsem překvapená, kolika z vás se oranžová líbí :-)

    ReplyDelete
  20. Nevím čím to je, ale poslední dobou se mi oranžová líbí čím dál víc. A to bych o ní před časem ani okem nezavadila :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails