2012-04-20

Oriflame lipstick in Coral trend

Ahoj všem!
Dnes se s vámi jen rychle podělím o tip na rtěnku, která mě dost zaujala. Poslušně hlásím, že se s kosmetikou opravdu krotím, jak jsem si předsevzala, a lacinou kosmetikou se (skoro) nenechám nalákat. Teda, bohužel pro mě, ne že bych šetřila, jako tradičně smrdím korunou, protože zas utrácím za jiný věci. A tohle je jedna z výjimek, kterou si vzhledem k ceně 99 kaček dovoluju zařadit do kategorie levná. 

Je to jakási limitovaná edice, proto o ní píšu zavčasu, aby to bylo ještě aktuální :) Ten krásnej potisk mě dostal, design rtěnky se mi strašně líbí. No, když sme u toho, vlastně to není tak úplně rtěnka, ale nějakej supr trupr vynález Oriflamu - triple core, což je vlastně balzám, lesk a rtěnka v jednom. Podle mě to to spíš tak pro efekt, ale co, hezky to vypadá, a vlastně to docela i funguje, je to slušně pigmentovaná balzámo rtěnka, u které mi kupodivu nevadí třpytečky v části "lesk", který jinak nesnáším a proto si většinou v drogerii rtěnku nevyberu, pač všechny mají jakejsi hnusnej shimmer či co.  Měla bych dodat, že popravdě jsem k ní přišla jako slepej k houslím, nikdy by mě samotnou od sebe nezaujala, ale vybrala si ji kamarádka, tak jsem si ji v centru ze zvědavosti prohlížela a jak jsem ji viděla naživo, musela být moje. Měla jsem právě docela škaredej názor na různý ty Oriflame rtěnky, kde se vyskytuje něco třpytivýho - většinou to bylo dost hnusný a škrábavý na rtech. Tohle je naopak na rtech děsně příjemný a mám za to, že jsem už od nich před nějakou dobou takovouto rtěnku na principu 3v1 měla, a nebyla nic moc, ale tahle je super!



Poslední dobou jsem si oblíbila spíše přirozený rty a tahle korálová mi lehce zvýrazní mou přirozenou barvu rtů a přidá korálovej nádech, což se mi moc líbí. Takže mise - najít náhradu za loňskou oblíbenou letní limitkovou od Essence - splněna. Opravdu mám z tohoto svýho malýho nákupu radost a musela jsem se s váma o ni podělit. Moji momentální zálibu v těchto rtech pravděpodobně vyvolala moje oblíbenkyně Rebekah z tVD :) Ještě tak mít její obličej a skvělý vlasy :-)

(zdroje: url1 url2)




17 comments:

  1. parádní odstín, láká mě si jí pořídit:-))

    ReplyDelete
  2. Páni, to zní opravdu lákavě :)) nejen kvůli tomu roztomilýmu designu, ale ten odstín je úplně úžasnej!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. krásná barva :)
    moc hezky udělaný blog. Nominovala jsem Tě do versaile blogger award. více na mém blogu www.alittlebookfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, už jsem byla nominovaná vícekrát, sice už jsem podobný tag dělala, ale zkusím vymyslet dalších 7 faktů :)

      Delete
  5. Vypadá super :) A Rebeka mě ve VD pěkně štve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vážně? Já ji miluju, je to moje oblíbená postava :)

      Delete
  6. Vypadá dobře. VD neznám. :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Na rtěnku jsem koukala v katalogu, hrozně mě zaujal ten obal, a pak jsem si nějak neuměla vybrat barvu. Takže ji nemám. Asi jsem udělala blbost...
    Verunka

    ReplyDelete
  8. Vypadá moc krásně, moc krásnej odstín :))

    ReplyDelete
  9. hneď som si ju musela cez kamarátku objednať :) pokukovala som aj po ostatných odtieňoch, ale tie sa im veľmi nevydarili :(
    Lala

    ReplyDelete
  10. ach, a u nás stojí až 6 euro!
    :)

    ReplyDelete
  11. vyzerá super :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Víš co, tahle barva se mi na tvých rtech neuvěřitelně líbí! Jako...přesně pro tebe.

    ReplyDelete
  13. Nice blog!!!
    I just found it!!! :D

    I made a blog recently too!
    I would appreciate it if you check it out and follow if you like it!
    Thank you!!

    http:/newfashionorder.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Krásný odstín a ten obal je moc pěkný.

    ReplyDelete
  15. Moc pěkný odstín :)
    A máš moc super kvalitu fotek :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails