2012-04-06

OPI I have a herring problem


Ahoj!
Tak dneska budeme systematicky pokračovat dalším shimmerem z holandské kolekce, protože ta je teď aktuální! Vím, že spoustě z vás modrej lak nesmí přes práh a modrý nehty byste nosily jen přes vaši vlastní mrtvolu. Ale vy ostatní, který stejně jako já modrou můžete, zpozorněte. Protože tohle je skvělej kousek do sbírky, naprosto úžasná modrá. Přesněji řečeno ocelově šedomodrá. Nějakej kov bylo první, co mě při pohledu na tu barvu napadlo a hle, jsem blízko, oficiálně je popisována jako steel blue. Má v sobě minitřpytky stříbrný/zlatý a možná i modrý/tyrkysový. Těžko říct, ale jsou úžasný. Jsem z něj úplně vedle. Trošičku mi totiž připomíná o kapku tmavší RBL Catherine H, kterej se mi strašně líbí a bylo mi líto za něj vysolit tolik peněz. A vůbec, nic takovýho ještě ve sbírce nemám a tahle barva je pro mě dost originální. Co se týče konzistence, aplikace a tak, shrnu to prostě na jedničku s hvězdičkou dvakrát podtrženou. Na fotkách mám dvě vrstvy, krásně hladký, bez nadlaku. Kdo modrou můžete, tento vám podle mě nesmí chybět ve sbírce :) 

PS: Je vám někomu jasnej ten název? Asi jako jedinej z celý týhle kolekce tomuto nemůžu přijít na kloub a nedaří se mi to ani vygooglit. Názvy OPI totiž úplně miluju a pořád mě dostávají.

23 comments:

  1. Nádherný lak :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Já naopak modrý laky fakt můžu! :)) Tenhle vypadá taky báječně, je to opravdu zajímavá kovová modrá:)

    ReplyDelete
  3. Ak tomu názvu, myslíš, že Herring má něco společnýho s touhle rybou? :)) Modrá by odpovídala :))

    ReplyDelete
  4. Mozna, ze je to slovni hricka "I have a hearing problem" a herring je opravdu ryba, jak pise Markvitka a dela se z toho holandska pochoutka. A ten lak je bozi! :)

    ReplyDelete
  5. Wow, tak ten je teda na nehtech nádherný! Asi vím, co budu v neděli lakovat :-)

    ReplyDelete
  6. Líbí moc, "kováky" fakt můžu :)
    Verunka

    ReplyDelete
  7. mám ho zrovna na nehtech :) já si holandskou kolekci koupila sice jen v mini verzi, ale to stačí :) taky se mi ta barva moc líbí a přijde mi zajímavá :)

    ReplyDelete
  8. Tak jak nemám modré laky na nehty ráda, tak tento je naprosto úžasný.

    ReplyDelete
  9. Krásné. Kdy asi budou Holland ke koupi na netu v naší zemičce? =) Hledala jsem a zatím nic. A zrovna do té sady miniatur bych i šla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Netuším, na modeláži je zatím nemají, ale zrovna tento je třeba k mání na aukru....

      Delete
  10. Modrá - nic pro mě :) ani by mi asi neslušel... připomíná mi essence z té upíří kolekce. :/

    ReplyDelete
  11. herring je sled - morska rybka se stribrite modrou barvou :) mam jich nekolik v mrazaku...jinak ze sledu se delaj treba zavinace. Modry laky muzu a moc, ale nemam moc dobre zkusenosti se znackou opi, mam dva - jaques a dating a royal a prijdou mi oba hodne tekute.

    ReplyDelete
  12. Já vím, závidět není hezké ale... ten je tak nádhernej! A vůbec nechápu jakto, že modrou na nehtech nemám ráda, ale přesto ho chci a vlastně, modrých laků mám doma nejvíc? Chápe to někdo?

    ReplyDelete
  13. Tak ten je nádherný a vypadá vážně moc hezky :)

    ReplyDelete
  14. Obdivuju jak úžasně si umíš ty nehtíky udělat! Jak profík :-)

    http://katymuse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Modrou sice nemusím, ale tenhle je luxusní! A nádherný nehty!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Moc ti tenhle lak slusi Dasi, ja si s nim bohuzel moc nesedla :-/ Ani ten druhy modry odstin se mi noc nelibi a vis,ze zkusim vsechno :)

    K tomu nazvu: Podle me je puvodni fraze 'I have a hearing problem' a OPI nahradilo slovo 'hearing' slovem 'herring' (to je ta ryba) protoze herring je spojovan s Holandskem jako tradicni pochoutka :)

    ReplyDelete
  17. Děkuji všem za vysvětlení názvu :))

    ReplyDelete
  18. Perfektní barva!

    ReplyDelete
  19. I know this site gives quality dependent articles or reviews and extra stuff,
    is there any other web page which provides these kinds of data in quality?


    Also visit my web blog ... Tao Of Badass

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails