2010-10-21

Chanel Cosmic Violine

Hi! 
I bought this polish mainly because I was too curious! The swatches I found were soo different - it seemed violet, brown, reddish....
The microglitter in it is awesome - as you can see on the bottle detail. What a shame that on the nail the glitter is just red/fuchsia in deep chocolate brown base. Maybe you know that I don't like brown polishes but I like this one. It reminds me the brown version of BB couture Napa valley red. Application is ok, this is three coats - but two are enough I just added one more coat to cover some chipping -I was wearing it a few days. It is also awesome to put just one coat over dark color - Maybe i'll show you next time :-)


Přiznám se, že tento lak jsem si koupila hlavně ze zvědavosti. Swatche se velmi různily - někde byl do fialova, jinde hnědý, jinde dočervena.
Ten třpyt je úžasnej - ale v lahvičce. Na nehet doputují jen ty třpytky do červeno-fuchsiova, jaká škoda! Základová barva je pěkná tmavě čokoládová - možná víte, že nemusím hnědý laky, ale tento se mi líbí. připomíná mi hnědou verzi BB couture Napa valley red. Nanáší se bez problémů, toto jsou 3 vrstvy, ale stačí dvě. já tu třetí přidala kvůli opravám, už jsem pár dní na sobě lak měla. Hezky taky vypadá jedna vrstva přes tmavej lak - a to vám ukážu někdy příště :)¨



6 comments:

  1. Hmm.. já tento lak vidím poprvé a moc moc se mi na tobě líbí.

    ReplyDelete
  2. Tak ta barva je teda kosmická!

    ReplyDelete
  3. To je zajímavá barva!

    ReplyDelete
  4. Tuhle bych si asi nevybrala...každopádně docela originální barva..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails