2010-10-18

Illamasqua Jan

So.
The weather is not good, it's getting dark very soon and altough I have a few very interesting  nailpolishes to show you, I don't have much time to take a photo of them. But anyway I wanted to do some post today so I browsed my computer to find some photos that I haven't posted yet. 
So here it is: Illamasqua Jan. Opaque pink-lilac that applies like heaven. I have two coats. I don't have it anymore, I regret it every time I look on this pic - but instantly I remind myself why I gave it away - it doesn't match my skintone at all.


No takže. Je hnusně, brzo tma a ačkoli vám fakt chci ukázat nějaké moc pěkné barvičky, nestíhám. Ale přesto už je čas nějak přispět - takže jsem trošku projela noťas a koukejte, co jsem vyštrachala - Illamasqua Jan krásná růžovo-lila barvička, krémovka, co se nanáší jako sen. Mám dvě vrstvy a lituju, že jsem ho dala pryč pokaždé, když se podívám na tyto fotky - takže si hned musím přípomenout, proč že sem ho dala pryč - prostě mi strašně neslušel :((

3 comments:

Related Posts with Thumbnails