2010-10-25

Maybelline Rainyday red

Hi, 
what's on today's schedule? Just take a look. RR is a pink-toned red, which I didn't know first - but applied it is just coldish red. Although I don't particularly like this red tone, this one perfectly matches my skin tone and looks  perfect on me. Application is quite ok, I know better nailpolishes than this but it didn't drive me crazy so its nothing too bad :)


Halo halo, co je dnes na programu? No mrkejte. RR  je červená s růžovými podtóny, což jsem prvně nevěděla a dost mě překvapila lahvička, která vypadá spíš jako tmavorůžová než červená (což jsem se snažila zachytit na 3.fotce s lahvičkou). Ale na nehtech je to už prostě spíš červená. Ačkoli se studeným červeným spíš vyhýbám, tato mi podle mě dost sluší. Aplikuje se no tak nějak všelijak, není to ani super, ale taky žiju a neškráblo mě z toho, takže katastrofa to taky není :)





2 comments:

  1. Páni, tak teď jsem na ní ještě víc zvědavá, na tvých fotkách vidím vyloženě tmavou růžovou... a doufám, že mě z lakování taky neškrábne:-D
    Prosím prosím smutně koukám, příště bude Red comet?:-)

    ReplyDelete
  2. Dejni, to je taková potvora ta barva...červená, ale má v sobě dost růžové...

    a comet bude brzo :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails