2010-10-03

Models Own Pink explosion

Wanna me to like the polish? So then make it neon pink, and you can also add some glitter and I will love it and worship it :-)
PE is really nice. Neon pink - sometimes almost coral, with golden-orange glitter.The formula is - I would call it rather watery than jelly. It needs three coats for full coverage. But what I like that the glitter is not "chunky" and muddy like the ChG terrible glitters and you need just one coat of topcoat for smooth, flawless nail surface. I like many colors but this is one of the colors that I'm sure I will really wear quite often.


Chcete abych ten lak měla ráda? Tak jej udělejte neonově růžovej, klidně ještě líp přidejte třpytky a já ho budu milovat a uctívat. 
PE je moc hezká barva. Neonově růžová až v někdy oranžovokorálová se zlatooranžovýma velkýma třpytkama. Konzistence je spíš vodová než jelly, ale není to nijak na škodu. Nanáší se opravdu hezky, pro plné krytí jako na fotce potřebujete 3 vrstvy.  Ale glitry jsou super, necuckují, neblátíčkují a nedělají díry jako třeba ty šílený China glitry. A pouze jedna vrstva topcoatu vám stačí pro krásně hladký a lesklý nehet, žádná hrubost :) Jako samozřejmě se mi líbí spousta barviček, ale nestíhám je nosit  - a toto je jedna z barviček, co jsem si jistá, že nosit budu!
První dvě fotky jsou bez topcoatu, další dvě s a poslední je v méně ostrém světle - v pokoji jde víc do oranžovo korálova :-)







12 comments:

  1. tak ten je úžasnej!!! můžu se zeptat kde se dá sehnat? :)

    ReplyDelete
  2. Je perfektní :)
    Shání se bohužel složitěji. Já ho mám od kamarádky z Anglie.
    Dá se objednat na modelsownit.com, ale minimální objednávka mimo UK je 20 liber, takže by to chtělo se spojit asi více lidí :)

    ReplyDelete
  3. Ach jo, já ho chci taky, je fakt náááádhernej!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Dasi, tobe slusi mnohem vic, nez mne, jsem rada,ze sel zrovna k tobe :) Moc pekny prispevek!

    ReplyDelete
  5. Luci díky, a já ještě jednou za něj moc děkuji :-)

    ReplyDelete
  6. Tak přesně takovou barvu sháním a bylo mi naprosto jasné, že v Čechách se sehnat nedá :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails