2010-10-26

RED alert!

I've been thinking for a long time - wear red lipstick or not? Me? The lady descreet pink/nude lips? But the desire to try it and curiosity was stronger than me. What do you think? Can I wear it without being arrested for scarying people on the street? :) (Actually I wore it today and no one was looking oddly at me--but you know :)
As a red beginner I chose a bit sheer not so dramatic warm toned red - Chanel Fiesta. 


Hoooodně dlouho jsem uvažovala o červené rtěnce, jo nebo ne? Já? Taková paní nenápadkorůžovobéžovo rtěnková? Ale touha vyzkoušet a zvědavost byly silnější než já. takže tady mě máte. Co myslíte, můžu ji nosit aniž by mě zavřeli že děsím civilisty? (No vlastně jsem ju už dneska na sobě měla, a nikdo na mě divně nečuměl, ale tak...víte jak to chodí, né?)
Jako červenáček začátečníček jsem zvolila ne tak dramatický trošku sheer odstín - Chanel Fiesta. K tomu samože jen velmi jemné líčení očí, nenápadka stíny a řasenka.Jako cítím se v ní docela fajn, co myslíte?





22 comments:

  1. Dáši, ta ti neskutečně sluší. Rozhodně ji nos!!!
    :o)

    ReplyDelete
  2. Vypadáš krásně. Neboj se nosit červenou častěji :)

    ReplyDelete
  3. Za mě taky určitě ano, máš moc hezký tvar rtů, takže si takovou barvu můžeš dovolit :-)

    ReplyDelete
  4. Dasi, ta ti slusi moc, urcite ji nos!

    ReplyDelete
  5. Je nádherná, moooc Ti sluší!

    ReplyDelete
  6. Je nositelná, podle mě je to pěkné a luší ti. Máš pěkné rty.

    ReplyDelete
  7. Mně se to teda líbí hodně! Závidím!

    ReplyDelete
  8. Dáši, moc ti sluší ! A myslím, že nějaká tmavší by ti slušela ještě víc:)

    ReplyDelete
  9. Jojojo! Tebe jsem si uměla naprosto živě představit, ale ve skutečnosti ti sluší ještě mnohem mnohem víc!!!

    ReplyDelete
  10. Wow, vážně ti sedne, to ti docela závidím, já mám dost výrazné oči, takže když si dám červenou, vypadám jak z E55 :-) Ale tobě fakt sluší,sexy look :-)

    ReplyDelete
  11. Stoprocentně ano, jsi v ní sexy a tajemná zároveň.

    ReplyDelete
  12. Sluší ti. Jen mi nepřijde červená, ale spíš sytě růžová. Nicméně to může být můj monitor, jiné vnímání barev, případně obojí. Ale je to parádní změna!

    ReplyDelete
  13. Jari, je to vážně červená....včera jsem o tom psala do příspěvku o red comet, všimla jsem si toho, jak jsem se koukala na blog ve škole na PC...všechno růžový :( a přitom na mým ntb jsou barvy ok:( nechápu to...

    ReplyDelete
  14. Ať je to, co je to, fakt ti sluší ;)

    ReplyDelete
  15. Jsi kočka!! Moc ti ta rtěnka sekne!! :)

    ReplyDelete
  16. Si zlatá, ta červená ti pristane a závidím malý noštek :o)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails