2010-10-13

October - breast cancer awareness month

Hi!
Today I have another tag for you, just a phoho of some pink things in my beauty collection. They're not complete because I have two homes now and I have some stuff at my parents and some at my BF's.But I think it's not important, I do it just because to remind you that cancer is something that can meet everyone.
I was tagged by Glamorous gleam - I got a mail from her. So I decided to do this tag and I'm tagging whoever wants to do this tag.


Ahoj, dnes tu mám další tag - růžové věci v mé šminkové kolekci. Není to vše, jelikož jsem kočovník a mám dva domovy, půlku věcí mám rozstrkanou u našich a půlku u přítele. A nemluvě o kabelkách :) Ale myslím, že to není důležité, líbí se mi účel tohoto tagu - jelikož zvyšovat povědomí o prevenci proti rakovině prsu  je rozhodně jen k dobru - může potkat kohokoli.
Tento tag mi Glamorous gleam poslala mailem, tak jsem se rozhodla ho udělat a zároveň označuju všechny blogerky, kterým se tento tag líbí :)




2 comments:

  1. Nice Pink Collection. Thank you for participating! :)

    ReplyDelete
  2. Tvoje pink kolekce vypadá krásně. Díky za lidi, kteří přicházejí s nápady, jak upozornit na hrozbu rakoviny!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails