2011-07-28

Ahoy!

Taaak protože tady se asi léta nedočkám, vyrážím si ho užít jihovýchodně :-)S balením začínám vééélice zlehka, aktuální stav kufru vypadá asi takto.... :) Doufám, že mezi balením stihnu předpřipravit nějaký články, který mám nachystaný, tak jestli to dobře dopadne, čeká vás zatímco tu nebudu všehochuť - nějakej ten lak, dekorativka i pleťovka :-)

Mějte se tu všichni báječně a přejte mi, ať let přežiju ve zdraví, mám z lítání hrůzu :D :D

PS: časem bych ráda jako dárek pro vás uspořádala nějakou giveaway, tak mi můžete v komentech sdělit, co nejraději vyhráváte, nějak mě totiž pořád nenapadá co....

12 comments:

  1. Dáši, krásnou dovču a doufám, že obsah kufříku už je jinej než jen kočička. Plno sluníčka, zábavy a super let.. a a a třeba den s tebou ;-)
    snbbibi

    ReplyDelete
  2. Rozkošná mačička :) ja keď som sa balila na dovolenku, najprv som dala do kufra ročného brata :D a páčilo sa mu tam :D snáď sa ti počasie vydarí ;-)

    (radi vyhrávame laky, tých nie je nikdy dosť;-))

    ReplyDelete
  3. :) adorable! I have very similar looking black and white, and I love it how they always need to inspect every box, suitcase and drawer. cats!

    ReplyDelete
  4. Krásná fotka! Chtěla bych vyhrát tu kočičku v růžovém kufru, ale to asi neprojde, tak myslím, že lakama a leskama nikdy neurazíš;-)

    ReplyDelete
  5. a jede kočka s Tebou? Hlavně jí nezapomeň přibalit nafukovací kolečko a plavečky :)
    Jinak si myslím, že každý/á má neustále nedostatek laků na nehty :) Takže to by mohlo býti tou správnou výhrou.

    ReplyDelete
  6. uži si dovolenku :)) mačička je úžasná v tom kufry :D alebo či to je kocur ???

    ReplyDelete
  7. Užij si dovolenou! Tak trochu závidím. :) A v giveaway se mi líbí kosmetika - lak na nehty, lesk atd., nebo klidně nějaká bižu. ;)
    U mě na blogu teď probíhá jedna giveaway, budu ráda, když se zúčastníš: http://stylebyveronika.blogspot.com/2011/07/giveaway.html

    ReplyDelete
  8. peknu dovolenku prajem. mna by potesila bizuteria :) keby som vyhrala :)

    ReplyDelete
  9. Užij si to!
    A u mě to vypadá stejně:D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  10. Tak si užij krásnou dovolenou:)

    Myslím, že od tebe by sedl nějaký pěkný lak:P

    slecna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Takže budou laky, super :) už mám i nějaké vymyšlené, tak snad brzy :-)
    Jinak naše miminko je kocourek a s náma nejel, to by ho asi kleplo, přeci jen je to skoro senior :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails