2011-07-30

Catrice Papagena: Welcome to the jungle

Tuto kolekci jsem dost ignorovala, už jen proto, že většinou všichni mluvili jen o katastrofálních zlatých nugetách a želé rtěnkách a já jsem ani nevěděla, jak moc super lak tam maj...až teďka na mě čekal poslední ve stojánku, když jsem si (naivka!!) šla pro něco z padesátkové kolekce Essence a přivítal mě jen vymetenej regál a zbytky testrů :)
Proč mi to nikdo neřekl, že je to tak hezkej lak? Moje momentální poslednost zlato-zeleno-hnědýma shimmerama díky Arii z PLL mi řekla, tento okamžitě ber a nelituju! Skvěle se nanáší /štěteček se snad trošku opičí po OPI?/ a suprově se s ním pracuje, takovou barvičku ještě nemám a líbí se mi i samotná lahvička...takže jsem neváhala!

I was not especially interested in Catrice Papagena collection - everyone was talking about that awful highlighter and jelly lipsicks. And no one told me that there's a cute nail polish shade like this! I love it, I'm currently obsessed with colours like this thanks to Aria from PLL :-)
Application is smooth and easy, this is my first Catrice nail polish and this was such a nice surprise! The brush seems to me almost like OPI.





13 comments:

  1. jej! to se mi líbí. a ta pani se mi taky líbí, na pll nekoukám ale obrázek týhle mám někde uloženej kvůli tomu obočí. a navíc na tom mym uloženym obrázku má na nehtech něco co vypadá jak chg ingrid a mělo to na mě stejnej efekt jako tenhle na tebe. i když teď na to koukám a tyjooo, tohle se mi taky hodně líbí... jéé já ho asi chci. co mi to děláš?

    ReplyDelete
  2. Arii ta barva sekla a tobě sluší taky :-) Je to dost originální odstín mezi všema těma bordó, červenýma a růžovýma :-)

    ReplyDelete
  3. Jééé miluju Pretty Little liars, takže tenhle lak se mi moc líbí. Taková super barva a já si jí nevšimla? A máš pravdu. Těšila jsem se na tvářenky, zlatý bronzer a rtěnky a vznikly z toho ošklivé ,,flekydělající" tvářenky, něpraktický přezlacený koule a gelový rtěnky s nulovou pigmentací. :( Takže jsem vůbec nic nekoupila. Za to nová kolekce od Essence mě teď dost potěšila, tak snad u Vás doplní zásoby, protože tahle kolekce stojí za vyzkoušení:)!

    ReplyDelete
  4. Farba presne vystihuje názov kolekcie... :D Farba je fajn, aj keď ja som zástancom iných farieb, ale páči sa mi :))

    little-big-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Opravdu nádherná barva :),měla jsem ho v ruce,ale vrátila,proč jsem to jen udělala :D

    ReplyDelete
  6. myslím, že taková barva by mi neslušela. No tak tu kolekci jsem taky prošvihla, věděla jsem o ní, ale nějak jsem měla plno jiných věcí na starosti...

    slecna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zbožnuju Ariu!
    ten lak vypadá zajímavě :)

    ReplyDelete
  8. já jsem z něj uplně unešená :D

    ReplyDelete
  9. Zajímavá barva, zelené nejsou úplně můj šálek čaje,ale musím uznat,že je fakt originální!

    ReplyDelete
  10. Mně se tahle barva líbí, je neokoukaná,což je u laků na nehty docela úspěch :-D

    A little bit of fashion

    ReplyDelete
  11. Krásná barva, trochu jako OPI At your Quebec&call

    ReplyDelete
  12. شركة رش مبيدات بالمدينة المنورة شركات رش مبيدات بالمدينة المنورة
    شركة رش مبيدات بالدمام شركات رش مبيدات بالدمام
    شركة مكافحة الحمام بالمدينة المنورة شركات مكافحة الحمام بالمدينة المنورة

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails