2011-07-09

Chanel comparisons

Ahoj, v návaznosti na minulej příspěvek a lak, kterej jsem nosila, mě napadlo nafotit srovnání Essence s Orange fizzem a tak nějak mi padlo do ruky i více Chanelů a nafotila jsem je s podobnými laky, co mám doma.Chanel je vždy ukazováček - prsteníček

Hi, I decided to do a comparison of a few Chanel nail polishes that I own, with other similar colors. Chanel nail polish is always on my index and ring.

1) Orange fizz vs. Essence what do U think - OF je více lososová skorokrémovka, kdežto WDUT je meruňková se shimmerem. Příbuzný jsou tak možná přes koleno, hodně podobný pro civilisty, tedy nelakový odborníky. Tady remíza, každej má něco, co ten druhej ne. A malinko víc se mistička vah přiklání k Chanelu.

OF is salmon like orange/pink creme but WDUT is light apricot with shimmer. I don't think these two are exact dupes but I like them both, maybe OF a tiny little bit more :)




2) Blue Satin vs. RBL under the stars
Jak vidíte, ač to v lahvičce nevypadá, ve srovnání s BS je UtS jakoby tmavě teal než čistě temně modrá. Taky asi tím, že má v sobě tyrkysovo modré třpytečky. Oba jsou krásný, akorát jsem asi mohla dát nadlak, u obou se opravdu hodí. RBL vytýkám to, že přestože má krásný decentní minitřpytečky, působí na nehtu děsně ploše a neplasticky. Tady je vítěz Chanel. 

So as you can see, compared to BS, UtS si more like very deep teal than navy. Maybe that's because of its tiny turquoise glitters. They're both beautiful but there's one thing I don't like about UtS - when applied, it's not plastic at all, glitter seems so dull and without any joy :) Sorry about not using top coat, I should have. So BS is the winner.




3) Cosmic violine vs. OPI Tease-y does it
Oba mají stejný třpytky, akorát jinej základ. CV je mléčná čokoláda, TDI zase tmavá višňová :-) Oba jsou úžasný, ale Tease-y je úžasnější :)

Same glitter, different base colour. CV is milk chocolate, TDI is dark chocolate with black cherries. They're both awesome, but Tease-y is beyond awesome :-)







11 comments:

  1. Není to náhodou ukazováček-prsteníček? Jinak super článek, ten poslední OPI je krásný :-)

    ReplyDelete
  2. tak se mi líbí všechny, ale nejvíc první Chanel, pak RBL a pak Opík :)

    ReplyDelete
  3. Lenko díky, su máslo :)))
    Už jsem to opravila....

    ReplyDelete
  4. Týjo, nevšimla jsem si, že ten oranžový od Essence má v sobě třpytky:-) Toho asi využiju:)
    A ten modrý od Chanel je skvělej!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  5. Ve všech kombinacích u se mi líbí více Chanel :D

    ReplyDelete
  6. Poslední dobou jsem si strašně oblíbila meruňkové barvy,růžové a takové podobné..:)) A chtěla bych mít tvoje nehty...já je mám tak neuvěřitelné krátké,že si vůbec nehty nemůžu laovat..vypadla bych jako malé dítě..:)) Je to velmi zajímavý článek :)

    ReplyDelete
  7. Fiha krasne su super post ale ak mam byt uprimna najviac sa mi pacia tie prve dva essence a chanel :)

    ReplyDelete
  8. Jeanne, já zase pořád nějak jak se dívám na starší posty systematicky zkracuju, nebaví mě to pilovat, ale dlouhý mě taky nebaví.
    Mám chuť je někdy opižlat až "do masa" jak říká annie, moc se mě to líbí - nalakovany.wordpress.com :-))

    Cookie: jo ty první dva jsou takový nejletnější, už jsem se přece jen nějak naladila do módu léto a lakuju pestrý pastelkový barvičky :)

    ReplyDelete
  9. totálne dokonale nalakované nechty ... to si musela robiť milión hodín ....

    ReplyDelete
  10. Právě že ne, mám to pěkně křivý, ale líp to neumím...tak jsem nějak rezignovala, že to snad přežijete :)

    ReplyDelete
  11. Já si nemůžu pomoct, ale mě se u všech líbí vždy to druhé než Chanely :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails