2011-07-11

China glaze Lemon fizz + NYC camera lights glitter

Tak prosim pěkně tento lak je takovej chudáček ubožáček, něco jako Andersenovo ošklivý káčátko. Nikdo ho nechce a všichni se ho chcou zbavit. Myslím, že jsem ho koupila taky u někoho v přebytcích, nelakovala ho, tak jsem ho nabídla k prodeji a ani za směšných 50 Kč ho nikdo nechtěl, chudinku. No tak co s ním. Tak jsem mu poskytla domov, teplo krbu mé lakové rodiny a poněkud chladnou náruč. Už nevím, proč jsem ho tehdy chtěla dát pryč  - ale nalakovala jsem ho přesně za následující situace, znáte ji? Jdete do probírat svůj arsenál s tím, že absolutně nemáte představu, jakou barvu chcete, na jakou máte náladu. Takže jsem zcela nepochopitelně sáhla po tomto, dodnes nevím, jaká pohnutka v mé choré palici k tomu vedla, nicméně volba to nebyla vůbec špatná...
On je v lahvičce takovej nijakej, ani ryba, ani rak, ale na nehtech je to boží pastelová krémovka a taky jediná forma žluté, která mi smí přes práh. Myslím skvěle letní barvička, ne? Lakování pochopitelně není ideální, jak to u takových odstínů bývá, nicméně to bylo daleko, daleko lepší, než jsem čekala. Přes to jsem měla tendenci dát nějakej třpytivej cukřík, tak jsem si uvědomila, že jsem vám chtěla ukázat camera lights glitter od NYC - no žádná hitparáda, jak vidíte, nenadchne, neurazí, nic tak super dechberoucího jako je pro mě třeba Circus confetti, žejo. Ale jako celek se mi to moc líbilo a tuto manikúru jsem nosila moc ráda. Mimochodem žlutej lak krásně ladí ke zlaté bižu. Docela se mu chudáčkovi omlouvám za tu dlouhodobou ignoraci....

Such a poor little thing, this nail polish, it's something like Andersen's ugly duckling - nobody wants to have it and everyone wants to get rid off it. I also wanted to sell it but no one wanted to buy it. So whatever, I kept it in my stash and just ignored it. One day, when I didn't have any idea what nail polish to wear, it just came into my hands. And now I love it. It's a perfect light pastel yellow, this shade of yellow is the only one I accept in my stash. Application is not perfect but good enough for a nailpolish of this shade - there's a rule (that was  found out by me :-) that I think light opaque cremes, that have a lot of white in it, are the worst when we're talking about application. And then I just wanted to add some sugar sprinkle topping so I added  NYC camera lights glitter. I love this mani as a whole but NYC itself is kinda boring glitter, imho not worth buying even for its low price.




10 comments:

  1. Úžasná barva!:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  2. jeste ze si ho nakonec vzala pod svoje kridla, vypada skvele! :-)

    ReplyDelete
  3. Pravda, pro mne je tohle jediná žlutá, která by mi směla přes práh :).

    ReplyDelete
  4. Teda, mě se tato žlutá líbí moc!!!

    ReplyDelete
  5. vždyt je úžasnej,jak to, že ho nikdo nechtěl?!dobře, že jsi se ho nezbavila.

    ReplyDelete
  6. Beautiful yellow and I like NYC camera lights glitter on it, too.

    http://supercutesupereasy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mně se taky líbí, moc hezký odstín žluté!

    ReplyDelete
  8. Já ho mám moc ráda a o prodeji ani náhodou neuvažuju, žlutá je prostě skvělá!

    ReplyDelete
  9. Miluji žlutou!


    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails