2011-07-03

Givenchy Lady pulp in Peach: favorite summer lips

Když jsem ho poprvé vyzkoušela, byla jsem dost rozladěná a přesvědčená ho okamžitě dát pryč. Skoro až cihlově oranžová a to by člověk neřekl, jak si ji oblíbím. Vymyslela jsem i kombinace s ním a mám ho strašně ráda. Možná vám s ním nafotím i celé líčení, ke smokey eyes vypadá luxusně a tato nude-oranžová bude úplně bezva k opálené pleti!
Prvně ke konzistenci: výrobci asi museli být brutálně zhulení, když toto nazvali leskem.Je to normálně rtěnka, akorát nanášíte pěnovým aplikátorem z tubičky matnější a hodně pigmentovaná, krycí. Vůně je taková typicky mýdlovo rtěnková (trochu mi to připomíná rtěnky Chanelky), což je pro mě malá nevýhoda, uvítala bych hezčí, ovocnou vůni, ale budiž. Pozitivem je zase velice slušná výdrž. Koupila jsem si to hlavně kvůli ceně, je z ebay a s kombinovaným poštovným vyšla tato legrácka asi na dvě stovky. Celkově jsem s výrobkem velice spokojená a nyní ho používám nejraději buď samotnej, smíchanej se rtěnkou MAC Honeylove, nebo ještě s leskem Maybelline navrch (ten jsem mimochodem ulovila ve slevě asi za 50 Kč).

When I first put it out of the box, I was disappointed. Colours like this don't fit me and I was determined to give it away, but now, I love it. Actually, it looks great on my lips and its perfect for summer and tanned skin. First I'd like to tell you something about this "lip gloss": guys who named this a lip gloss must have been totally wasted :) - it's a lipstick, you just apply it like a gloss.It's semi-matte, opaque and rich pigmented. It smells like typical lipsick, it reminds me Chanel lipsticks - I'm not particularly thrilled with this but it's not that bad. Very positive fact about this - it's pretty long lasting and I bought it on ebay for a very low price (about $12). Overallly I am very happy with this product and I use it also with Mac Honeylove lipstick and with Maybelline lipgloss over it.






10 comments:

  1. máš nádherné rty!..a líbí se mi ty dvě kombinace dole..:) užasný!

    ReplyDelete
  2. Pěkná barva a moc ti sluší. Já mám teď taky velmi oblíbený oranžový lesk, strašně se mi tyhle odstíny líbí jak na rtech, tak jako tvářenka.

    ReplyDelete
  3. ta závěrečná kombinace je super!:)

    ReplyDelete
  4. najviac sa mi páči tá záverečná kombinácia :) Ani ja som si nikdy nemyslela že sa mi zapáči oranžový či korálový rúž, no ako tak stále vidím líčenia práve s týmito farbami tak normálne uvažujem že to vyskúšam aj ja :) na leto sa to podľa mňa veeľmi hodí a pekne to ukáže :)

    ReplyDelete
  5. Vyzkoušej, v životě by mě nenapadlo, že mi to bude slušet...skvěle to vypadá jen s řasenkou a bronzerem, hezky mě to zvýrazní oči...a už se těším, až se opálím a budu mít víc pih, to bude vypadat eště líp :)

    ReplyDelete
  6. Dáši, nádhera, perfektní kombinace a jsi k nakousnutí. Každopádně já zkusila ty essence lesky a za tu cenu jsem spokojená ;-)

    ReplyDelete
  7. tak já mám se věcma na rty barvy do oranžova úplně stejnou zkušenost, furt jsem se tomu bránila,až jsem si koupila korálovooranžovou rtěnku a miluju jí! :) a tohle je fakt krásná barva!

    ReplyDelete
  8. Tak ta posledni varianta je ale opravdu nadherna!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails