2011-07-16

Flormar 099 + China glaze crackle: Crushed candy

Ahoj, dnes taková rychlovka :). Dlouho jsem vám chtěla ukázat Flormar lak, nádherná modrá to je a výborně se lakuje! (Flormary seženete na stánečcích v obchoďácích a seženete i na flormar.cz - seznam adres stánečků; pak jsem je eště zahlídla v Douglas, jeden lak stojí myslím podle typu 60-100 Kč, ale mají často akce typu 2+1 apod.
Přes něj jsem hodila praskací Chinu, s tou se musím ještě naučit zacházet, jak vidíte...konzistence je taková....divná. Nejlepší aplikace je po každým nehtu lahvičku zavřít, protřepat, pak otevřít, a jet nanovo. Prvně jsem to dělala jen každej druhej nehet, ale není to zrovna ono, jak vidíte na fotkách :) Ale stejně je krásnej a jdu s ním dělat další hokusy pokusy :)

Hello! Today I have for you really nice blue that I wanted to show you for a really long time - Flormar 099 and I put over it ChG in the shade Crushed candy. I'll have to learn to work with it as you can see it's not perfect. Thw formula is muddy and weird, it tends to settle on the edges of the bottle, it's necessary to close and shake the bottle after applying on each nail. Annoying, I know :) But still, I like this color!




13 comments:

  1. nedávno jsem si od Flormar pořídila na první pohled stejnou modrou, ale nakonec z ní nevylezlo nic moc.:/

    ReplyDelete
  2. Ta modrá je úžasná :) Také mám zrovna modré nehty, i když spíš takovou tyrkysovou :)

    ReplyDelete
  3. Ta modrá je dokonalá. Jako moře. Moc se mi nelíbí pak ten praskací, ale asi to bude tím, že já jsem jim obecně vůbec nepřišla na chuť.

    ReplyDelete
  4. Já těm praskacím také na chuť nepřišla.

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    ReplyDelete
  5. Ahoj Dasi,
    musim Ti vyseknout poklonu, protoze tvuj blog je super a tvoje manie pro laky - to se jen tak nevidi :) nahodou jsem na Tebe narazila a nemuzu se odtrhnout od pocitace a prestat cist.. jo, vlastne obcas se odtrhnu - kdyz si jdu prelakovat nehty :)) asi jsem addicted :)

    ReplyDelete
  6. Pro modrou mám slabost, je skoro všude. A ta barva laku je opravdu krásná! :)

    ReplyDelete
  7. Praskací opravdu nejsou pro každýho, a sama je nosím jen občas :-)

    Rousinka: opravdu, fakt moc děkuji, hezky se tohle čte a strašně mě těší, že můj blog někoho baví....už jen pro to, že je to takovej můj koníček a děsně mě baví :)

    ReplyDelete
  8. PS: Jak teď furt hrajou v rádiu pořád tu od BEP---...I'm addicted and I just can't get enough, tak si to vždycky pozpěvuju a vybaví se mě u toho moje laková sbírka :)

    ReplyDelete
  9. ten modrej je moc hezkej, ale ty praskací laky, já nevim,ja nějak nejsem jejich fanda :D.....

    ReplyDelete
  10. Barva Flormaru se sama o sobě moc pěkná, ale CHG se mi přes to moc nelíbí :) Asi to bude tím, že jsem těmhle crash lakům nepřišla ještě na chuť. :)

    ReplyDelete
  11. Jeee, já už dlouho zvažuju koupi crackle laku od Barry M, ale tenhle má hezčí odstín. Můžu se zeptat, kde jsi ho sehnala?

    ReplyDelete
  12. I like your nails!!are gorgeous!!

    I really love your blog and your style!
    I follof you :D
    ... maybe if you want, you could visit my blog too ( I hope you like it and if you want follow me back;) )
    Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails