2011-07-03

Essence What do U think?

Ahoj, tak dneska do hnusnýho počasí typickou letní barvičku, ne? Krásná meruňková se zlatým shimmerem, myslím, že na léto to pravý. Nejsem z ní tak odvařená, že by patřila k mým úplně nej, ale prostě žejo, je nějaká top 10, top 20 a kapacita není nekonečná. Neznamená to, že by se mě nelíbil, ale těch krásných barev je tolik....
Lakuje se vcelku sympaticky, prvně sice dělá díry, ale druhá vrstva to spraví, a celkově se s ním manipuluje bez problémů jak jsem už řekla, barva je opravdu vyvedená meruňková, ve stínu skoro krémovka, na slunku vyjde třpyt krásně najevo, vypadá to moc hezky...Vzhledem k nízké ceně a vysoké dostupnosti rozhodně doporučuju! Takže, what do u think? :))

Hi!
Today's really bad weather is a great opportunity to show you such  fun, bright, summer color. It's apricot orange with nice golden shimmer. In shade it looks almost like creme, on sunlight it's gorgeous, this warm golden shimmer is awesome. It's not one of my top 10,20 or whatever but it does not mean I don't like it - but there's just sooo many pretty nail polishes. Application is without any problems in one coat it's not fully opaque and a bit streaky but after  applying 2nd coat, everything's ok. If you consider its really low price and  availability, I would totally recommend buying it.



26 comments:

  1. tak pro tenhle lak si co nejdříve jdu! :)

    ReplyDelete
  2. Jee moc krásná barva laku! :))

    ReplyDelete
  3. Na Tvých nehtech vypadá skvěle! Ostatně jako každý lak :)

    ReplyDelete
  4. Mám podobnou od essence, akorát bez třpytek a taky ji mám ráda:)

    ReplyDelete
  5. Právě ho mám na nehtech :D Už mi dochází a půjdu si ho pořídit znova, mám tu barvu moc ráda.

    ReplyDelete
  6. včera jsem na ní koukala, nevzala jsem jí, protože jsem si řikala,že podobnou mám,ale...nemám :(...a je krásná!

    ReplyDelete
  7. Moc pěkný odstín!!! Asi budu muset navštívit drogerii:)

    ReplyDelete
  8. Vypadá super, můžu se zeptat jakto, že máš tak krásný nehty? To jsou tvý? nebo umělé?

    ReplyDelete
  9. Moc díky, holky, myslím, že tento stojí za nákup....

    Coco andie: no ono je to relativní, já svůj tvar nehtů moc nemusím, líbí se mi ty od přírody jakoby "zahnutý" a širší :-)
    Ale moc děkuji a nehty jsou moje přírodní....

    ReplyDelete
  10. Krása! Při příští návštěvě drogerky ho beru :)

    ReplyDelete
  11. krásná barva! několikrát sem na něj koukala, ale vždycky sem ho vrátila s tím,že tohle není pro mě,ale jak vydím mýlila sem se a příště pořídím :-)

    ReplyDelete
  12. Já mám essenci rád. Jelikož si lakuju nehty skoro každej den, tak je pro mě zbytečný mít doma sbírku drahejch laků. :D

    ReplyDelete
  13. Mám ho taky a momentálně patří mezi mé nejoblíbenější:)

    ReplyDelete
  14. Oranžovou nemám ráda, ale tahle je příjemná :)

    ReplyDelete
  15. Někde jsem na něj narazila jako, že je dupe Chanel Orange fizz, takže už ho samozřejmě mám taky:-D Dupe sice úplně není, ale za ty peníze je fajn a lakuje se dobře.

    ReplyDelete
  16. Já asi nemám štěstí, ale ještě jsem ho v žádném obchodě neviděla, máš nějaký určitý, kde se pro něho chodíš? :)

    ReplyDelete
  17. Dejni, čirou náhodou jsem dnes fotila srovnání chanelů a podobných laků, tak co nejdříve bude srovnání těchto dvou taky :)

    Gabriella: No já bych řekla, že tento patří do této základní řady, že to není limitka....konkrétně jsem ho koupila v Brně v Rossmanu na Masaryčce, kam chodím pro Essence asi nejčastěji...ale už ho mám dýl...

    ReplyDelete
  18. Krásna farba. .) Ale kozmetika Essence je na SR vo veľmi obmedzenom množstve, aspoň sa mi tak zdá.

    ReplyDelete
  19. Dnes jsme si ho pořídila, vypadá krásně :)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com - sleduji :) budu ráda, když ty mě budeš také .. xxx, S.

    ReplyDelete
  20. great !
    if you want follow me and writte comment ;*

    ReplyDelete
  21. Koupila jsem si ho, protože se mi u tebe moc líbil, ale dost špatně se mi s ním pracuje, barva je fakt krásná, tyto laky mám docela ráda - můj poslední pokus http://slecna-k.blogspot.com/2011/07/ruzovo-modre-nehty.html

    ReplyDelete
  22. moc pěknej, na takové odstíny moc nejsem, ale líbí se mi to:o)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails