2012-05-01

Sampar Equalizing foam peel (best peeling ever :)


(source: sampar.com)
Ahoj! 

Znáte Sampar? Že ne? V klídečku, já ho donedávna taky neznala, dokud o něm nepsala Day na svém blogu a já jsem po přečtení článku usoudila, že tu věc prostě nutně potřebuju! Takže si dáme takový malý informační okýnko o Samparu. Je to francouzská kosmetika, která by se dalo zjednodušeně říct, má takovej koncept, že spojuje nejnovější výzkumy a technologie v péči o pleť a přírodní suroviny a poznatky z aromaterapie. Dobrá zpráva je, že ji seženete jako exkluzivku v českých Sephorách, poněkud blbější zpráva je, že je kurevsky drahá. 
A to je asi tak jediná špatná vlastnost tohoto zázraku. Ale jdeme pěkně postupně. Jakmile o ní Day napsala, hned jsem si usmyslela, že tu věc musím mít. No jaká to byla náhodička, když přijdete do koupelny a na zrcadle objevíte malinkou zaprášenou, opomíjenou tubičku s tímto přípravkem - vzoreček, o kterým jsem si patrně myslela, že je to další smrdutej krém k neméně smrdutýmu parfému, nebo tak něco. Po pár testováních mi bylo jasný, že tohle chci v plné velikosti. Tak jsem si stejně jako Day počíhala na aukru, až se tak stalo.


(source: http://weheartthis.com/files/2010/10/Sampar.jpg)

Strašně se mi líbí už samotnej design - světle růžová s Eifelovkou, pěkný, praktický balení. EFP je vlastně taková pumpičkovací věc bez víčka, což je pro mě jako lenocha super, když jen zmáčku, přesně nadávkuju a je to. Z pumpičky vyjíždí průhledná, nažloutlá tekutina olejovo-gelové konzistence, která voní silně bylinkově, cítím tak hlavně tea tree a pak nějaký bylinky. Někomu nemusí vonět, ale já tu vůni miluju a nemůžu se jí nabažit. A tuhletu věc si rozetřete na obličej. Jde vlastně o enzymatický peeling, tudíž produkt, kterej vám odstraní z pleti nečistoty, zbytky odumřelé kůže a další bordely bez mechanických zrníček. A to je super pro citlivou pleť.
Necháte 2 minuty na pleti, potom napěníte a smyjete. Proces opakujete dle potřeby, výrobce doporučuje 2x-3x týdně a tak nějak to dělám já. To pěnění je trošku haha, nadnesený, vedle foam v názvu to ani neleželo, tak se nelekněte, ale hlavní je, že to funguje.

Pleť je okamžitě hladší, hebčí, rozzářenější, dělají se mi míň pupínky a hlavně se mi po delší době užívání zmenšily i takový ty ucpaný mini hrbolky pod kůží. Prostě, to jsem byla po letech překvapená, že nějaký kosmetický produkt opravdu funguje a dělá to, co má. Jo to sme celý my baby, kupujeme si věci a doufáme, že budou fungovat tak, jak se píše na obalu, ale stejně jsme realistky a víme, že když bude dělat aspoň z poloviny to, co slibuje, budem nadšený!

Pro mě je tahle věc zkrátka malej zázrak a vím už teď, že tento výrobek určitě brzo spotřebuju až do dna, jsem na něm vlastně dost závislá.

Opravdu obřím negativem je cena, bohužel Sampar nepatří mezi ty laciný značky a na ofiko stránkách stojí 55 euro, tudíž tipuju, že u nás je k mání za více než 1500 Kč (posledně jsem v Sephoře nenašla cenovku). Ale nic není ztraceno, pššt jen pro vás mám tip, že se dá občas ulovit na aukru, třeba i teď (KLIK- pokud budeme ignorovat, že prodejce si většinu ceny nažene na poště a tím se vyhne provizím aukru. Vím, šmelina, ale jen důkaz, že se dá opravdu sem tam sehnat). Já sama ho ulovila asi za 500 něco kaček i s poštou. Ok, vím, že spoustě z vás přijde moc i tato suma, ale za fungující výrobek ji já klidně dám. A až půjdete do Sephory, určitě si řekněte o vzoreček, uvidíte samy! (zvlášť, když se teď Sephora na stránkách kasá s tím, že vám ráda dá kdykoli vzoreček, čeho si řeknete. Tak proč toho nevyužít, žejo). Po pozitivní zkušenosti jsem prubla i další kousky od Sampar, ale o tom zase příště. PS: produkt mám doma a používám už přes 2 měsíce, tak to není žádná unáhlená nadšená recenze :) Doporučuju přečíst recenze recenzi na makeupalley nebo na sephora.fr (pokud neumíte francouzsky, přeložte si stránku raději do angliny než češtiny, text je podle mě lépe pochopitelnej :). Najdete i nějaká videa na youtube, ale většinou jsou francouzsky, z bůhvijakýho důvodu Sampar nevedou US Sephory, proto je podle mě taky tak neznámá. A neprávem! Znám věci, co jsou nechutně drahý a ještě maj houby účinek.

Máte taky něco od Sampar? Jaké jsou vaše dojmy?
PS: pardon za absenci vlastních fotografií, ale zrovna nemám u sebe pár dní foťák a doufám, že u tohoto produktu to tolik neva :)

30 comments:

  1. Tak na tuhle recenzi jsem se moc těšila, díky za ni! Je to jasné, taky musím od Sampar něco vyzkoušet! A tohle zní dobře, takže tu aukci na Aukru mi nechte, jo?! :-D

    ReplyDelete
  2. vidím prvně :)
    a zní to teda dobře, zařazuju na pomyslnej wišlist

    ReplyDelete
  3. Ahojky,
    Používám od Sampar několik produktů a tento je jeden z nejlepších. Kdysi mě na něj "ukecala" prodavačka v Sephoře. Byla jsem ze Samparu nejprve nadšená, ale po delším používání (cca 2 měsíce) mi začal pleť hodně vysušovat... Určitě 100% můžu doporučit jejich kouzelné pero (takové na zanícené pupínky, pomáhá skvěle). Poreles magic peel a Noctural resque mask dobrý, ale cena/výkon průměr. Na zmenšení pórů a vyčištění pleti to trochu zabralo... Jen mě mrzí, kolik to stojí!!! Kačka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, to pero mám taky a je dobrý, přesně na zanícený pupínky, ale nesmí se dávat už v době hojení, to potom vysušuje...
      A poreless magic peel je moc fajn, ale ta plná cena teda nic moc :(

      Delete
  4. Zni to bozsky, asi budu muset vyzkouset...

    ReplyDelete
  5. To vypadá dobře... Až budu mít někdy peněz nazbyt (haha), podívám se na to. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. asi si taký drahý produkt nikdy nekúpim, ale recenzia skvelá, sa mi strašne páči,že sa tak detailne rozpisuješ!:)

    ReplyDelete
  7. Můžu se tě zeptat to si taky dala takovou sumu za ten peeling nebo je to na Aukru levnější :)??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nene, koupila jsem ho na aukru okolo 500,- :)

      Delete
  8. Skvělá recenze, posledně jsi mě navnadila na peeling od Sephory. Tak teď budu číhat na aukru, ale nejdřív si v sephoře řeknu o vzoreček. :)

    ReplyDelete
  9. Super recenzia, vzdy ked som videla tuto znacku niekde v casopise, nemala som z nej dobry pocit ale asi som sa mylila:) skoda, ze u nas nie je sephora.. A keby som si chcela nieco objednat z francuzskej tak postovne je nieco vyse 30 (!!!!) eur....

    Inak ja som si minule kupila enzymaticky peeling od pevonia botanica, v ten den co som si ho naniesla som mala pokozku ako babatko.. No na druhy den som sa trochu opalovala- tvar som mala v tieni ale aj tak- a po celej tvari sa mi vyhodili take mikro hrbolceky- nie su vidiet ale citim ich, ked si prejdem po tvari.. myslite, ze to spolu nejako suvisi?

    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak určitě je to možný, i s minimálně podrážděnou pokožkou dokáže sluníčko udělat divy :)

      Delete
  10. Kdysi dávali nějaký výrobek od Sampar zdarma k předplatnému časopisu Elle. Měla jsem nutkání si ho kvůli tomu výrobku předplatit, ale nakonec jsme se na to vyprdla. Jak tak čtu tak jsem udělala blbost, nicméně ceny v parfumeriích jsou naprosto mimo mou ligu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. škoda, to vědět, tak si ho předplatím, i když je to pro mě naprosto nezajímavej časopis :)

      Delete
  11. PS: doufám, že si to aspoň některé koupíte či vyzkoušíte ve vzorečku, zajímají mě recenze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jsem tu aukci vyhrála - sice za 800, ale vzhledem k tomu, že jsem před tím vyzkoušela vzoreček, vůbec mi těch peněz není líto, je to fakt úžasná věc! :-)

      Delete
    2. Gratuluji a snad bude brzy recenze...by mi prodejkyně měla dát provizi z prodeje :) Dajánka myslím psala, že ji vydražila za nějakou směšnou cenu, já okolo 500 a furt to jde nahoru :))

      Delete
  12. Ty vulgarismy by sis mohla odpustit, je to na ženskou fakt nechutné, když má slovník jako dlaždič:/. Klára

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njn, jestli se ti něco nezdá, na to je takový to šedivý tlačítko s křížkem :)

      Delete
  13. Ahoj , tak dneska jsem si rekla o vzorecek a pochodila jsem :).Tak se chci zeptat jestli ho pouzivas az nakonec na plet vycistenou micelarkou pred kremem nebo pred micelarkou na zhruba odlicenou plet gelem :)? Nebo je to dokonce fuk ;)?? Dekuju, Terka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, micelárku momentálně nepoužívám, došla mi a jsem líná si koupit další, neb se mi zdá, že můj pěnovej čistič postačuje...takže dávám na takto vyčištěnou pleť, ve tvým případě bych ji dala asi až po micelárce :)

      Delete
  14. Super AMOLED Plus is significant enhancement from Super AMOLED (the initial generation of Galaxy S).
    But it is hard to hold it in one hand especially to female users.
    The color display of the phone is simply awesome and comes with screen of
    4 inches.

    My web page: samsung galaxy note

    ReplyDelete
  15. It is almost like starting from scratch without reformatting the Apple - TV.

    This is another Wi-Fi solution to sending music over to speakers for Android
    users. A smooth interface, lots of recommendations, and even the new Just
    for Kids section.

    Also visit my site - apple tv review

    ReplyDelete
  16. With the introduction of 1080p HD video recording, photographers now have the chance to move into the
    field of film and experiment with a bevy of large-aperture lenses such as the 50L and 85L.
    If you are searching for a camera that shoots high quality
    video clip and stills then this a single is
    for you. While recording, you can also change the audio levels by using the touch wheel, so
    if the audio is riding a little too high, you can change on the fly.


    Check out my website ... canon 5d mark iii

    ReplyDelete
  17. To start with, see if it is possible to sell your car or cars.

    Fadell has worked with Steve Jobs for several years and
    architected Apple's i - Pod and the first few versions of the i - Phone, some of the most successful consumer electronics products in our time. The Sewing Kit found at RHL is a great buy found for under $5.

    Feel free to surf to my website - nest thermostat

    ReplyDelete
  18. You can easily program your NFC chips to perform
    particular functions such as:. Equipped with the latest 3rd generation Intel Core series processors,
    a wide selection of ports, and up to 15 hours of real-world battery life, the T430
    is one of the best business notebooks of 2012. The previous two handsets being the Samsung Nexus and the Nexus One.


    My homepage ... samsung galaxy s3

    ReplyDelete
  19. Hi there! This is my first visit to your blog! We are a team of
    volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

    Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a extraordinary job!




    http://parentsinschools.com/users/TrevorRip

    Here is my web-site :: Vimax Male Enhancement Reviews

    ReplyDelete
  20. May I just say what a relief to discover an individual who genuinely understands what they are talking
    about on the internet. You certainly know
    how to bring a problem to light and make it important.
    More people must look at this and understand this
    side of your story. I was surprised you aren't more popular since you most certainly possess the gift.

    Here is my webpage; Hugegenic Review

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails