2012-05-10

Bodycare favourites

Ahoj!
Po nějaké době už zase přišel čas na to, připomenout pár skvěle voňavých věcí za pár kaček. Prvním z nich jsou nový limitky sprcháčů Balea. Já ty jejich vůně naprosto miluju a nemůžu se nabažit. Zvláště malina je opravdu dokonalá a ani se nedivím, že když jsem si chtěla koupit aspoň dva další do zásoby, čekal mě prázdnej regál. Snad je ještě někde seženu. I ostatní dva jsou úžasný, doporučuju kouknout. Nevím jak vy, ale já už několik let nepoužívám jiný sprchový gely než Balea. Jsou levný a voňavý, můžu si vzhledem k ceně dovolit s nima plýtvat, což mě moc baví a taky podle mě plní dobře svoji funkci - mám na těle normální bezproblémovou pokožku a tato oblast je jedna (z mála :) věcí, kde si naštěstí vystačím s produktama za pusu. Jo a taky jsem se konečně naučila přestat kupovat jejich tělový mlíka, ač krásně voní, nejsou v podstatě k ničemu. Ale jako sprcháče rulez :)


A taky možná víte, že jsem totálně zamilovaná do této řady z Oriflame - Nature secrets ve verzi malina a máta a pak taky mango a jojoba. Jo tak teď jsem se vlastně přistihla, že kecám, mám od nich i sprcháče, takže používám nejen Baleu. A zvláště ten malinovej s peelingem, kterej jsem vám už jednou ukazovala, stojí za to. Používám ho vždy před aplikací samoopalováku. Antiperspirant je můj oblíbenec už z loňska a určitě budu v jeho nákupech pokračovat. Kdysi jsem vám psala o antiperspirantech Secret, bohužel teď, když se začala nosit tílka, jsem si všimla nemilé věci - po zaschnutí zanechává bílé mapy pod paží, ač je to průhlednej gel. Takže za mě už nevermore a zůstávám u Oriflame.
A krémy na ruce - no prostě úžasně voní. Funkci mají asi tak průměrnou, nijak nevybočují z řady běžných krémů, ale díky vůni a balení za mě do kabelky ideální. Jak antiperspirant i krémy jsem kupovala tuším za 69 Kč/ks.


A posledním, velmi příjemným překvapením posledních měsíců je pro mě koupelnová řada Sephora. Body butter guava má asi úplně nejvíc bezkonkurenční vůni, každej, kdo u mě vyzkoušel, byl unešenej a máslo vždycky putuje z jedné ruky do druhé a sklízí obdivný áchání. Hydratační účinky jsou taky fajn, dlouho jsem měla v oblibě másla z Body shopu, ale vzhledem k častým akcím v Sephoře a pro mě snadnější dostupnosti asi budu v nákupech máslíček Sephora pokračovat. To moje už je na dně, neomrzelo mě narozdíl od jiných mazacích produktů a pořád ho používám. Měla jsem i tělový mlíko z čokoládové řady a taky bylo strašně fajn, bohužel se mi ho povedlo ztratit, proto není na fotce, ale i jejich mlíka doporučuju omrknout :)


Jací jsou vaši oblíbenci v péči o tělo?

31 comments:

  1. Tahle řada Oriflame se mi taky moc líbí, hlavně mě láká tolik opěvovaný malinovo-mátový sprcháč. Jako na potvoru jsem ale jejich katalog v ruce hrozně dlouho neměla. :D Oriflame jsem před lety měla moc ráda.

    ReplyDelete
  2. toto leto chcem aj ja nejaké tie ovocné veci vyskúšať, doteraz som kupovala len neutrálne alebo neparfumované veci, ale mám chuť na niečo svieže letné. určite pozriem v DM tu baleu:-)

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Koupelovou řadu od Sephory mám také ráda. :)

    ReplyDelete
  4. Ten sprcháč z oriflamu mě láká už dlouho, jen jsem si ho nechtěla objednávat, protože jsem zatím z výrobků z oriflamu byla většinou lehce zklamaná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si taky myslím, že spousta věcí z Oriflame je nic moc a předražená, ale v akcích mívají věci, co stojí za to. Já mám tu značku tak nějak ráda, jsem na ni prostě strašně zvyklá, setkávám se s ní už téměř dvacet let, moje první vzpomínka je, že mamka kupovala Oriflame výrobky tehdá od mé družinářky v první třídě :) (ano, už tehdy mě evidentně kosmetika fascinovala :D )

      Delete
  5. Já používám teď ten mangovo-vanilkový a v zásobě mám melounový a od oriflame kokosový:) Taky ujíždím na sprchových geech a kupuju ty levnější, mám to přesně jako ty:D A v té kiwi vůni mám tělové mléko a chystám se koupit ještě ten malinový sprcháč:)

    ReplyDelete
  6. Ty sprcháče z Baley mám taky ráda, zrovna jsem u sebe psala recenzi na melounový a chystám se koupit i kiwi a malinu :) Mají nádhernou vůni

    ReplyDelete
  7. Super příspěvek a ještě lepší blog :) Já jsem si teď založila nový a v některých funkcích se vůbec nevyznám, líbí se mi, jak máš udělané ty taky, které zobrazují více :)

    Opravdu skvělý blog

    ReplyDelete
  8. Ten malinový sprcháč od Baley jsem měla taky :) A ta řada od Oriflame se mi taky moc líbí :))

    ReplyDelete
  9. Já snad ty sprcháče od Baley vyzkouším, když jsou tolik chválené :-) Co se týče sprcháčů, je mi celkem jedno, čím se umyju, pleť si zatim nikdy nestěžovala (jen sprchové gely od Dove moc nemůžu, jeden z nich mi neskutečně smrdí, asi jako septik, zvedá se mi z něj žaludek a to si myslím, že vydržím hodně) U tělového mléka jsem už vybíravější - několik let používám a miluju Regenerační tělové mléko od Garnier na velmi suchou pokožku, taková má stálice. V poslední době mě zaujalo mléko od Fenjal Water Orchid s aloe vera, hydratuje, krásně voní a zanechává takový luxusní pocit na pokožce, nevím, jak jinak bych to nazvala :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já celově vůně typu Dove a takový ty "mýdlovky" moc nemusím. U nás doma je hodně oblíbenej Camay a Palmolive, jenomže většina z nich mi smrdí a umývám se s nima v nouzi nejvyšší, když mi dojde některej z mých oblíbených :)

      Delete
  10. Super článek, s tím máslem jsi mě navnadila, kouknu po něm. Jinak Balea sprcháče jsou perfektní. Mě ted moc láká například pistáciový sprchový gel od Dermacolu :)

    ReplyDelete
  11. sprchové gély som ukoristila už asi pred mesiacom :) a ten malinovo mätový mám tiež, len si ho nechávam až tak viac na leto, aby sa mi zvýraznilo opálenie..
    och, ja som úplný maniak na sprc gély a tel mlieka, na skrinke v kúpelni ich čaká na použitie asi 10- nový dove s bambuckým, dermacol pistácia, tieto balea, avon s medom a mliekom... nemá to konca :)

    lala

    ReplyDelete
  12. ten malinový sprcháč z Oriflame mám taky a je naprosto super :-) Jana

    ReplyDelete
  13. Malinový sprcháš od Baley mám a je nejúžasnější!

    ReplyDelete
  14. Sephora sprcháče i tyhle máslíčka můžu, minulý týden jsem si zase v akci nakoupila zásoby:)

    ReplyDelete
  15. Absolutně zbožňuju ten malinovej sprcháč, je to jako koupat se v malinový zmrzlině! Už mám dva do zásoby a ještě jich pár nakoupím, naprosto souhlasím s tím, že Balea je ve sprcháčích jednička v poměru kvalita a cena :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, voní jako malinovej sorbet :) mňam!

      Delete
  16. Mám od Baley Kakaový body butter a je podle mě srovnatelný s Body shopem! A potom mám od nich jedno vanilkový tělový mlíko, který sice voní naprosto božsky, ale bohužel je to spíš taková voda, noo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vážně? Máslo jsem od nich ještě myslím žádný neměla, po zkušenosti s různýma krémama a mlíkama nemám příliš důvěru :)

      Delete
  17. Z Balei mám tělový krém z limitované edice meloun a voní opravdu perfektně. :)

    ReplyDelete
  18. Taky mě hrozně baví s nima plýtvat :D A tyhle limitky od Balei voní fakt moc hezky :)

    ReplyDelete
  19. Na ten krém ze Sephory se musím jít podívat!:-)

    ReplyDelete
  20. Baleu mám taky ráda, nemám problematickou kůži, takže si můžu dovolit kupovat leccos. V tomhle případě jednoznačně platí - za málo peněz hodně muziky (i když alergici a "vysušení" asi souhlasit nebudou :D).
    Jo a na ty másla od Sephory čtu již několikátou pozitivní reakci, takže asi fakt budou dobrá. Zkusím určitě někdy.
    Verunka

    ReplyDelete
  21. Ten malinovy deodorant je muj nejoblibenejsi. Uz mam asi pate baleni. Mam ve skrini jestedva dalsi iine na vyzkouseni, ale zatim jsem se vzdycky poslusne vratila k tomuhle. Krasne a jemne voni, nenechava zadne stopy a hlavne funguje.

    ReplyDelete
  22. já si koupila tělové mléko od balei ten vonící po kiwi..fakt krásně voní :) ale jako tělové mléko bych ho zahodila...je hodně tekuté a na pokožce už tak nevoní...i vyzkoušela jsem ho jako kondicionér na vlasy a skvělí :)nanáším si ho od poloviny vlasů, vlasy krásně voní a jsou hebké :)

    ReplyDelete
  23. Ty věci od Baley jsou úplně super :-) A ten krém na ruce od Oriflame máta&malina mám také a krásně voní. Mamka má ten s mangem :-)

    ReplyDelete
  24. balea je najlepšia,ten malinový by som chcela

    ReplyDelete
  25. baleu miluju, sprcháče sem měla také a ten vanilkovo mangový byl nejlepší :)

    zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com máš moc hezký blog :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails