2012-05-30

Essence Nail art sealing top coat aneb tohle si NEkupujte!


Ahoj!
Dnes to bude možná asi rychlý a stručný, ale já se zkrátka nemohu nepodělit o zážitek s tímto topcoatem, prostě vyhozenejch 60 kaček nebo kolik a já tu svoji rozladěnost prostě musím nějak ventilovat! Bylo to asi takto - jdu do drogerky, protože už vážně nutně potřebuju novej topcoat. No super, to se dalo čekat, stojan Essence zas vypadá jak u sežranýho krámu a Better than gel nails top coat samozřejmě vyprodán. Takto se mi to stalo už podruhé jo a říkala jsem, že jsem ten topcoat už vážně potřebovala? Takže jo. 

Vedle byl tento černobílej šmejd, říkám si, je to podobná lahvička, tak třeba to bude tak dobrý jak tamten...jo hahá, dovolte, abych se zasmála. Ale vážení, má to háček. S tímto nadlakem mě lak držel jak helvétská víra. Jen škoda, že na něm byla otisklá moje milovaná peřinka. Tahle věc prostě neschne! Jak může mít někdo vůbec tu drzost to pojmenovat jako rychleschnoucí, když neuschne ani za dvě hodiny? A nebo to jako výrobce myslí tak, jakože když si nalakujete nehty, jdete za cca 2 hod spát a vzorek vaší duchny, velmi precizně otištěnej na všech vašich nehtech má bejt ten nail art? Tak to pak jo.

Nedávno jsem vám psala  o svých nepěkných zkušenostech s Orly. Tak jsem zkoušela. Jen podlak, jinej nadlak, jen nadlak bez podlaku, sendvičová metoda (odkoukáno ze zahraničních blogů - pod každou vrstvu laku dát jednu adhezivního basecoatu)...no, něco fungovalo víc, něco míň, ale nic co by stálo za zmínku. Lidi, tak co mám zkusit příště? Tento nadlak a na něj šoupnout ještě něco jako Seche a bude to fungovat? Nebo to všechno vyhážu z okna a bude klid.

Tento článek berte jen jako krátký varování a ventilaci mýho rozčílení...máte podobný zkušenosti?

47 comments:

  1. já jsem spokojená s better than gel nails, ten je fakt dobrý.. alespon vím, že tenhle rozhodně ne! s topcoatem, ještě označeným jako rychleschnoucím se mi tohle tedy nestalo..

    ReplyDelete
  2. rozhodně je dobře, žes to sem napsala, aspoň vím, co kupovat a co ne...a to jsem si zrovna dneska říkala, že už taky potřebuju nový topcoat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě tento nedoporučuju :) to jsem ráda, že někomu pomůžu, i když se to může z blogu zdát, že za kosmetiku utrácím hodně (což je vlastně trošku pravda :), tak každých vyhozených byť 30 korun mě není jedno :)

      Delete
  3. Tak to já mám naopak dobrý pocit z toho nadlaku. Mě schne na nehtech hoodně rychle, neobtiskává se na něj nic a lak s ním drží i pět dní, což je u mě docela výkon. Takže tak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je teda zajímavý...mě přijde, že lak pak schne hůř než kdybych na něj nedala nic. I třeba po půl hodině není hladkej a tvrdej na dotek, ale lepivej a gumovitej...prostě u mě palec dolů :)
      Já vím, že co člověk to názor a co je pro někoho super, je u jinýho propadák, ale nějak nechápu, jak může někomu schnout..:))

      Delete
  4. Hihi, to je stejná kvalita jako jejich sušící kapky a mokrej, MOKREJ! lak OPI i po dvou hodinách. Ty kapky schnutí prodlužují :D
    Nicméně base coat z týhle černobílý řady je super, mám ho, používám ho a chválím ho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No právě jsem si vybavila tebe, že jsi chválila z té řady basecoat, tak jsem si řekla, že i topcoat bude určitě super...chyba...

      Delete
    2. Jej, to mě mrzí, že za to můžu já :D

      Delete
  5. Dostala jsem ho jako dárek, používám ho, vím, že existují lepší, ale schne mi velmi dobře a drží skvěle. Na zadek jsem si z něj teda nesedla, ale jsem celkem spokojená ;-)

    ReplyDelete
  6. Haha pod tohle bych se mohla podepsat. Nez jsem si koupila Better than... tak jsem vyzkousela asi dalsi dva jine rychleschnouci topcoaty od Essence a taky otisknuta v lepsim pripade perina, v horsim dokonce vlasy...

    ReplyDelete
  7. Pěkně jsi se rozčílila tedy :D :D Opravdu nejlepší je Better than gel nails.. u nás na něj asi ještě nikdo nepřišel a regály jsou pořád plné

    ReplyDelete
  8. já mám z této řady podlak a tedy taky žádná velká sláva. je to stejnej křáp jako tohle. jediný v čem mi pomůže, je to, že mi barevný lak nezabarvý nehty. a tím to končí... čekala jsem od něj taky víc. a ještě mi přijde, že ten podlak ten barevný lak jakoby rozpouští a vůbec ho na sebe nepřilne a ten barevný lak pak vůbec nedrží! takže věc o ničem.

    ReplyDelete
  9. No já tě naprosto chápu, když se mi stane, že mám otisklý nehty od peřiny tak bych v tu chvíli vraždila všechny, kdo se podíleli na výrobě toho "super rychlýho sušiče na nehty" (v mém případě to byl vytvrzovač od Four Seasons)... Je to pech, zůstávám zatím proto věrná Seche, i když až mi dojde, asi zkusím Better than gel nails :)Jen mi řekni, jak to je s výdrží co se better than gel nails týče? Je to srovnatelné se Seche?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Když mě nedrží nic :( Ale řekla bych, je to tak nastejno, Essence i o chlup lepší :)

      Delete
    2. Tak mě drží Seche dýl a rozhodně nemá hned první den jakoby poškrábaný povrch, ale to je asi koukám hrozně individuální, takže ti nezbyde nic jiného než testnout to na sobě;-)

      Delete
  10. Dobře jsi to napsala, alespon vím, co nekupovat. Navíc je dobře, že to ventiluješ. :) Já mám otisklý prsteníček od peřiny, protoe jsem si nedala topcoat better than gel nails...

    ReplyDelete
  11. Já nevím s tímhle nemám vůbec zkušenosti. Jako jediný top coat používám lak od DEKOR (Quick dry - nadlak sekundový), stojí cca 60Kč, kupuju ho v drogerii Teta a jako to je parádička - hrozně rychle schne, nevysychá a zanechává nehty nádherně lesklý. Za mě je to absolutní top a už si nekupuji žádnej jinej, než tento. Vůbec laky od týhle značky jsou skvělý stojej pár kaček a odvedou svojí práci - třeba zpevňující gel s hedvábím - na něj též nedám dopustit. Za mě opravdu jedině můžu doporučit tento lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo ale nejni to žádný sušič laku nebo tak něco. Je to skvělej bezbarvej top coat :)

      Delete
  12. Podle mě je to jednotlivými kusy výrobku, že je mezi nimi vždycky takový zmetek... já mám přesně takový problém, který ty popisuješ s gel-look topcoatem který také všichni vychvalují do nebes...

    ReplyDelete
  13. Děkuji za zkušenost, vím na co si dát pozor!

    Sama nedám dopustit na tekuté sklo. Sice není rychleschnoucí, ale za hodku i myji nádobí a po dvou vrstvách mi vydrží červený lak bez porušení a krásně lesklý i týden!

    ReplyDelete
  14. A vedle byl podlak, viď? Úplně stejnej - protecting base coat. Tak ten jsem vzala já a je výbornej :) a k tomu nadla Better then gel nails, protože u nás ho měli :), jinak bych brala ten, co ty.

    ReplyDelete
  15. Také mám blbou zkušenost, ale bohužel s lakem který stál víc. Je to Seche vite. Nejenže mám pocit že si na nehty natírám sekundové lepidlo, navíc nefunguje. Nevím, asi jsem čekala zázraky...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tohle je ale opravdu divný, nejspíš to musel být vadný kus, protože, že byl nefungoval Seche jsem ještě neslyšela od nikoho:-o

      Delete
    2. To jsem tedy taky ještě neslyšela, že někomu nefunguje seche....

      Delete
  16. Já kupuji ten v tom černém balení jako nadlak a teď jsem si koupila nově také v tomhle bílém balení, ale podlak protecting base coat a ten je výborný! :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dáši, já si takhle zas koupila ten rychloschnoucí nadlak z kolekce Fruity a co myslíš?:-D Nejenže parchant ani trochu nevoní, ale samozřejmě taky neschne..ale ani neprodlužuje, aspoň je to fifty fifty s ním jako bez něj:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď to bude znít trošku škodolibě, ale jsem ráda, že nejsem sama :)

      Delete
  18. Pfff, já mám a měla jsem sušiče od Orly, Sally Hansen, China Glaze, Seche Vite, Color Club, Four Seasons, Essence a stejně ani jeden není prostě "to vono" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takže svůj nej ještě nemáš?

      Delete
    2. Víte co jsem dělala já! Dávala schnout nehty do trouby (UV)..

      Pomohlo to a pak jsem si jednou vzpoměla jak máti kdysi před xxx lety natahovala u nehtařky ruce k žárovce u lustru..

      Tak jsem to nedávno testla u čtecí lampy a fakt! Člověk to neodře jak v lampě a za chvíli je to suché! ( pokud nemáte na nehtech drahouška co potřeboval tři vrstvy plus samozřejmě nadlak)

      Delete
  19. Ahoj, začala jsem s blogem, byla bych ráda,kdyby si ho navštívila a třeba se stala mým čtenářem. Tvůj blog mě zaujal, budu ho sledovat :) ahoj :)

    ReplyDelete
  20. Heleď, já furt mám nějaký podlaky a nadlaky protože mi lak vydrží strašně málo, no a teďka jsem se naštvala, řekla jsem si, kašlu na všecko, vzala lak od Essence (z limitky twilight) o kterém sice vím že na mně drží tak den (i s podlakem a nadlakem) ale bylo mi to fuk, no a co se nestalo, on drží už třetí den!! Naprosto to nechápu, jediný co mi docela vadí je ten jeho hrubý povrch ale jinak je jako právě nalakovanej, jen na palci je asi milimetr odlouplej. Takže já na nějaký podlaky a nadlaky asi už kašlu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě právě vadí ta "hrubost" a kor BTGN zanechá nehty krásně lesklý, opravdu skoro jak gelovky :)

      Delete
    2. Tojo, s ním vypadá lak nádherně, taky ho mám, a ten lésk! :) jenže mně se s ním bohužel lak sloupne ještě dřív než bez něj :/. Což mě dost mrzí protože mám hrozně ráda lesklý nehty

      Delete
    3. Popravdě, co z mých zkušeností plyne - nejlíp drží laky jen samotný bez všech těch pičičandiček navíc. Jenomže zaprvé se mi u schnutí nechce čekat a zadruhý to bez topcoat tak nějak není ono. Např. moje kamarádka si u mě několikrát lakovala nehty a přetáhla to seche, pak si mi ale stěžovala, že se jí lak hnedka hrozně loupal. Přitom ji znám, ta potvora používá jen levný laky, hlavně essence apod. a nic navíc a týden či víc jí vydrží krásný nehty :)

      Delete
  21. no zkušenosti mám úplně stejné, ne-li horší - neschne, nedrží a navíc se mi do laku po něm udělají bublinky což mě vytočilo nejvíc!

    ReplyDelete
  22. Myslím, že BTGN nic nepřehoná

    ReplyDelete
  23. No tak nejlepší je nakoupit si better.. černé lahvičky do zásoby, já se děsím, že je jednou zruší. Oblíbila jsem si ho díky tobě.

    ReplyDelete
  24. Mna takto sklamal scented topcoat z fruity limitky. Okrem hrozneho stetceka schne takisto neskutocne dlho a je stale lepkavy :/

    ReplyDelete
  25. Ten nadlak jsem nezkoušela, ale podlak ze stejné kolekce a ve stejném balení je super, bezkonkurenční.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. zkus spíše topcoat od miss-sporty pokud nechceš investovat moc, anebo vsad na jistotu od OPI :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails