2012-05-19

Zoya Renée

Ahoj, tak si dáme zase nějakej ten lak, ne? Pro dnešek sem pro vás vybrala Zoyu Renée.

Možná byste nevěřily, ale je to neonka! A taky jsem vám ji možná měla nafotit ve srovnání s Ali, což jsem ale neudělala. Prostě si to asi budete muset domyslet....no néé. Renée je neonová tmavěrůžovo-červená. Jelikož jsem mimo jiné posedlá hledáním té pravé růžovo-červené, tak mi tento lak velice kápl do noty. Jsem zvědavá, co na něj řeknete. On je totiž chudák dost nefotogenickej a moje obrázky mu hodně křivdí! U mě mají zkrátka tyto typy barev jednoznačně zelenou. Jinak, pochopitelně jako neonka není tak zářivá jako třeba zvýrazňovačový barvy, ale ta šťáva tam je! Jo a schne typicky matně a stejně jako ostatní Zoya laky se nanášejí perfektně, China neonky ať se jdou laskavě klouzat....PS: máte někdo už vyzkoušený ty nový neonky od Chiny? Já bych možná i nějakej prubla, ale jednak se mi zdají míň zářivý a jednak se obávám, aby to nebyly konzistencí a aplikací stejný lůzři jako ty předchozí kolegové.

Každopádně asi jako resumé bych řekla, že Zoyu mám čím dál víc ráda, začínám být team Zoya tělem i duší, takže vám všem doporučuju. Jo, a protože se mě často ptáte, kde koupit Zoyu, tak připomínám, že jediný mně známý zdroj z Česka je micky-nails.cz a nebo potom musíte na ebay :). Ale fakt, stojí za to....

PS: Obří gigantickej dík za neuvěřitelnou účast na giveaway a za milé komentáře. Opravdu mi to udělalo radost, a to jako fakt, ne že to jen tak říkám jak nějaký klišé :)...
PS2: Pár přebytků ode mne najdete v blogsale...v případě rychlého jednání či odběru více kusů je možné domluvit se na slevě....




26 comments:

  1. Jééé, ten je krááásnej :)

    ReplyDelete
  2. nádherný lak :)

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. pěknej, ten by se mi líbil na léto na nohy, mám ráda takový barvy :)

    ReplyDelete
  4. Ten je nádhernej! Fak úžasná barva, co má šťávu! :)

    ReplyDelete
  5. Tak ten je fakt pěkný ... Ale já na netu neoblednávám ..

    ReplyDelete
  6. Teda podle fotek bych ho na úplnou neonku netipovala, ale stejně je krásnej! A ta china mě taky láká, já si teda určitě nějaký objednám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky bych řekla, že to úplná stopro neonka není, ale ve skutečnosti podle mě svítí víc...

      Delete
  7. Mě hrozně připomíná ty "sorbety" od opi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó no vidíš, to jsem tam chtěla připsat a zapomněla jsem to....je to jako něco jako trochu jinačí Too hot pink to holdem....proto ho mám tak ráda...ty sorbety jsou skvělý, ale trošku mě vysírá, že musím dát tak min. 3 vrstvy, aby byly hezký...

      Delete
  8. Krasny letny lak :) celkom si ma navnadila, uz som davno chcela vyskusat zoyu tak asi hned idem na ebay objednavat :)
    len mam hroznu dilemu, pozerala som novu letnu kolekciu a neviem sa rozhodnut, ci si mam objednat kolekciu surf s trblietkami alebo beach kde su krasne kremovky... pomooc :)

    Lala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že ani jedním nešlápneš vedle :)

      Delete
  9. ta barva vypadá moc hezky!!! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Krásná barva, škoda, že na micky-nails už není (tedy pokud dobře koukám..)

    ReplyDelete
  11. Ahoj Dáši, možná to tu už bylo řečeno, ale chtěla jsem se zeptat, kde nakupuješ laky Zoya? Jsou k sehnání někde v Brně? Mají přesně ty barvičky který sháním :). Všude možně mají "hodně podobný" ale není to prostě ono :)) Díky za odpověď.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, mrkni znova na článek, je to přímo v něm :)

      Delete
  12. Krásny lak na nechty ! A máš aj pekné nechty :)a tie nechty sú tvoje či umelé ?

    ReplyDelete
  13. Nádherná letní barvička, Zoya laky jsou úžasné!

    ReplyDelete
  14. Tyhle barvy nejdou věrohodně vyfotit, ať děláš cokoliv. Přesto tuším, že je to pecka a asi jsu na ebay... Dík, zlato.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails