2012-05-13

Lancome Hyponose Doll eyes mascara - comparison

....aneb jakej rozdíl udělá jedna nula v ceně, co? Kdo čtete můj blog pravidelně, asi víte, že nemám problém se rozmazlit a kupovat si dražší věci, pokud pro mě mají ten danej užitek. A nemusí to být jen čistě kvalita, ale taky výdrž a dobrej pocit z používání. A taky jsem se už určitě zmiňovala, že co se týče řasenek, už léta se snažím obelstít přírodu, která mi udělila nic moc řasy, a mám vyzkoušenou celou řadu drahých řasenek jako Lancome, YSL, Helena Rubinstein, Mac, Sisley, Dior....a taky asi víte, že poslední dobou jsem naštěstí zakotvila u paradoxně extra levných řasenek za pusu....

Řasenku Hypnose Doll eyes mám doma už max dvě měsíce, a už na ní začíná být znát, že je lehce "jetá", sušší. Ze začátku to byla tuplem katastrofa, to byla zase až moc vlhká, nanášela příliš mnoho barvy a slepovala. Nemůžu o ní samozřejmě říct, že by byla nějak strašná. Naopak, docela přirozeně zvýrazní řasy, dobře se s ní pracuje, má super kartáček.


Ale nyní se podívejme na srovnání s mojí oblíbenkyní, kterou vám tu stále tak vehementně cpu - Oriflame Wonderlash. Oriflame - zakoupena za 69,-, za Lancome chtějí např. za "akční cenu" v Sephoře - 690,-. Ani asi nemusím psát, kolik stojí normálně :). Já tam tedy opravdu nevidím rozdíl, kterej by byl hoden více než šesti stovek. Pokud máte jiný názor, můžete se o něj podělit v komentářích :) PS: Oriflame už je taky mírně "jetá", má za sebou taky tak 2 měsíce používání :)


Verdikt? DE není špatná, to vůbec ne, zvláště pokud máte o něco více řas než já, tu mrkačku z vás vytvoří.  Ale jak pořád propaguju kvalitní makeup, tvářenky, stíny...tak si myslím, že řasenku můžete najít skvělou i za levný peníz, už jen proto, že ji pak můžete měnit klidně co dva měsíce a vaše peněženka nebude krvácet. Já prachy vidlema bohužel nepřehazuju, takže   je pro mě nesmysl nadále kupovat tak drahou řasenku, když mi podobný efekt vytvoří produkt desetinásobně levnější. Jaké máte vy zkušenosti s Doll eyes? Nebo máte v plánu vyzkoušet? 

PS: tak co, koupili jste svým mamkám něco pěknýho? Moje mamka dostala dárek už asi před 3 týdnama, protože jsem v Ikei objevila orchidej přesně v barvě, kterou chtěla do sbírky a věnovala jsem jí ji předem s tím, že 3 týdny v mé péči by asi nepřežila :) Ale nejlepší stejně bylo, když jsem asi před 4 rokama šla na Den matek v sedum ráno z párty, cestou jsem oškubala sousedům záhonky a různý luční kvítky a získanou krásnou kytici hrdě položila do vázy na stůl.  To se naši hodně smáli.


PS 2: Jedna z vás mě před pár dny informovala v komentářích, že na parfums.cz mají levně výrobky Macadamia natural oil. No a co čert nechtěl, zrovna tam mají tu masku v akci a olejíček za super cenu. Protože vlastní zkušenost je nepřenositelná a ceně nešlo odolat, objednala jsem, ač si možná nabiju ústa :) Jsem moc zvědavá. No a protože to mají označené v kategorii týdenní akce a já to objevila až teď v pátek, možná to už dnes končí, tak šup :) Třeba bude pro některé z vás tato informace užitečná....

24 comments:

  1. Já nejsem zastánce drahých produktů, obzvláště ne řasenek, já bych si za víc jak 200 řasenku asi nekoupila... což není samozřejmě nijaký útok na tebe! Tak to prosím nechápej! :-) To já prostě jen odmítám kosmetickým firmám cpát zbytečně peníze za nic :-) Ale je fajn, že i ty jsi našla na své řasy řasenku, která ti vyhovuje a přitom tě finančně nezruinuje!

    ReplyDelete
  2. souhlasím, u řasenek na ceně nezáleží, v budoucnu tomu mám dokonce v plánu věnovat nějakej obecnej post

    ReplyDelete
  3. naprosto s tebou souhlasím. Je fakt, že já nikdy nekoupila tak drahou řasenku jako ty - mám tu něco od Essence, Oriflame, Maybelline, Max Factoru... a všecny mi dělají naprosto stejné řasy :D

    ReplyDelete
  4. Já si myslím, že i spouta levných řasenek umí stejný efekt jak ty drahé ...:)

    ReplyDelete
  5. Já mám za sebou ty levnější řasenky, konkrétně essence, a pak takové ty ty klasické (maybelline, avon,...) a musím přiznat, že essence řasenky to u mě projeli na plné čáře. Drolily se, obtiskávaly a roztíkaly. Možná to bylo tím, že jsem měla nějaký vadný kousek. Každopádně mě to od těchto řasenek odlákalo.
    Spokojenější jsem momentálně s One by One od Maybelline. Za relativně málo peněz ( v akci za 160 ) hodně muziky.
    Ale musím se přiznat, že i mě láká vyzkoušet tato řasenka. Má krásný obal a prý i krásně voní :)

    ReplyDelete
  6. Mám zkušenost s Dior show a Hypnose od Lancome, rozhodně nejsou špatné, ale už bych za ně ty peníze nedala.U mě vede Big volume od Astor, naprosto náhodně koupená v nouzi a Wonderlash.
    Lucka

    ReplyDelete
  7. Wonderlash taky miluju! Chtěla jsem zkusit právě Lancome, ale tvoje porovnání mě docela odradilo :)). Fakt je to na jedno brdo.

    ReplyDelete
  8. Jo, asi na tom něco bude. Podobnou fotku bych mohla přihodit s MF 2000 Calorie/ Lancome Hypnose. (byla to miniatura) Kdybych na to měla, koupím si pro dobrý pocit Lancome DE, ale nemám na to, tak budu ráda za mou MF :()

    ReplyDelete
  9. Taky mi vyhovuje Wonderlash za 69,- v akci :D Dokonce vic nez drogerkove rasenky, vyzkousela jsem jich celou radu a nakonec zustavam u Wonderlash.

    ReplyDelete
  10. Rozdíl doopravdy není vidět :). Já osobně používám One by one a naprosto mi vyhovuje ;).

    ReplyDelete
  11. Wonderlash používám už roky a nedám na ni dopustit.. ať si každej říká kdo chce co chce, za ty peníze prostě NEJ! :)

    ReplyDelete
  12. Wonderlash byla fajn, akorát mi během dne z řas nějak záhadně mizela. A ani přitom moc nedělala černotu pod očima. Škoda jí, ale musela jsem ji odpoledne na očích obnovovat. Jinak si stojím za tím, že klasická Hypnose byla nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela, ale protože taky nekradu, tak už nějakou dobu mám za svou stálici Max Factor - od ní nejčastěji False Lash Effect (klasiku černou - fialová nestojí za moc) nebo 2000 Calorie, tyhle dvě jsou za svou cenu a množství (objem) dokonalé a nalíčená s nimi si připadá vždy prostě perfektně.
    Verunka

    ReplyDelete
  13. Já teda žádný rozdíl nevidím vůbec :D. Taky zastávám názor že na řasence se dá ušetřit a máš stejný výsledek :).

    ReplyDelete
  14. Tuhle nemám, ale měla jsem miniaturu Lancome Hypnose a ta byla hrozná!! :-!! Mometálně mám nejraději One by One od Maybelline a nebo 2000calories od MaxFactor a už léta používám z Yves Rocher takovou v růžovém obalu :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tak před pár dny ses asi dočetla, že já Doll Eyes teda můžu a hodně :) mě z levnějších vyhovuje jen žlutá od Maybelline, ale prostě v porovnání s Lancome není taková. taky ať si říká kdo chce co chce, ale je to o řasách a když je mám na prd, tak mi z nich každá řasenka nevykouzlí vějíře :)

    ReplyDelete
  16. Mně Lancome Hypnoska vyhovovala, tak bych DE taky chtěla vyzkoušet, ale teď půjde můj rozpočet jinam (do interiéru :) )

    ReplyDelete
  17. jéééé, ja dnes psala téměř stejný post :D lancome x avon. Wonderlashka se moje nejoblíbenější už léta a musím říct, že s tebou úplně souhlasím. Počet nul na výsledek nemá žádný vliv.

    http://medunka-b.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Já si taky myslím, že i levnější řasenky splní svou funkci. Problém může bát s jejich rozmazáváním. Ale já nikdy drahou řasenku neměla, maximálně miniaturku řasenek od Estée Lauder a žádné velké nadšení se nekonalo. Takže já mám ráda některé od Oriflamu, od Avonu a od Loreálu

    ReplyDelete
  19. Ahoj,
    Jsem tvá nová prav. čtenářka ...
    Máš úžasnej blog !!!! :) Miluju ho a přitom vidím poprvé !!! :)
    A tuhle řasenku nebo hypnose drama jsem si chtěla jak ty říkáš rozmzlit a koupit k narozkám Ale když říkáš že se rovná k té oriflame.... No uvidím :)
    Ale jinak máš skvělej blog , super názory, super fotky, hezky se tu o to staráš !!! :)
    A byla bych strašně ráda kdyby jsi třeba mrkla na můj blog :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. psala jsem téměř stejný post před několika dny: http://cherry-is-her-name.blogspot.com/2012/05/duel-rasenek-astor-vs-benefit.html a přikláním se k názoru, že na ceně u řasenek záleží! I když jsem si donedávna myslela opak :)))

    ReplyDelete
  21. Tak mně z levnějších vyhovuje MF 2000 Calories a nedala bych jíz ruky. Udělá mi s řasami to samé, co Lancome Hypnose, kterou jsem měla. :)

    ReplyDelete
  22. Ahoj! Já tedy nevím.. Mě se ta Doll Eyes asi líbí víc - jen teda ta jedna vrstva.. Já na řasách nesnášim takový ty hrudky, pak se to drolí a mám to všechno pod očima.. Ta od Oriflame se mi zdá, že dělá ty hrudky.. Možná je to tím, že už jí používáš dlouho.. Zase rozdíl v ceně cca 400? No nevim :) To už by musel být "kurňa" rozdíl abych si ji koupila :)

    Lucka
    http://perfectlynice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Dashulko, esli máš trochu problém s řasama, tak tvá barva očí to bohatě vynahradí. Fakt krása. Závidím;-)

    Jinak já nikdy drahou řasenku neměla, takže nemůžu soudit. Kdysi jsem byla ale strašně spokojená s Maybelline řasenkami, dělaly mi krásné řasy. Pak mi ale začaly dráždit oči. Přesedlala jsem tedy na Loreal a Max Factor - takové ty řasenky s velkým macatým kartáčkem. Jo, jsou fajn, ikdyž taky někdy uvažuju o tom, zda by mi Essence za 70 Kč neudělala stejnou službu jako MF za 400. Jenže se příliš levných řasenek trochu bojím. Jsem alergik, takže mi semtam slzí oči. Navíc si říkám, že ty levné řasenky musí být také zákonitě vyrobeny z levnějších ingrediencí - to zn. nějaký rozdíl v kvalitě tam být přece musí. A vzhledem k tomu, že si to člověk dává do očí bych měla ohledně té kvality docela starosti:-(((

    Iris

    ReplyDelete
  24. Wonderlash je absolutní jednička. Vždy se k ní vracím.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails