2012-05-06

Zoya Robyn


Zdravím :)
Tak jsem ze všech laků dala přednost udělání příspěvku na Zoya Robyn. Milovnice modré, tuhle prostě musíte mít. Opět se nádherně lakuje, užší štěteček mi vyhovuje snad víc než OPI, protože mám děsivě úzký nehty. Ale ta barva! Nádhera. Taková možná tak trochu šmoulí modrá s lehkým nádechem do tyrkysova. Miluju modrý, ale málokterá mi sluší. Tuhle s oblibou nosím a nepřipadám si, že mám hnusný nehty jak ze startreku. Nevím, co o něm víc napsat. Je prostě dokonalej a úžasnej! Jo, tuto barvu (prý) nosívají i holky z PLL :)
A co vy, chytá vás tahle modrá za srdce nebo ne?




PS: úžasně vypadá v oranžové, z kombinace modrá/oranžová jsem toto jaro úplně na větvi :)

34 comments:

  1. Já jsem odpůrce modré na nehtech, resp. modrá mi nesluší, takže za mě modrá prostě ne, ale tahle vypadá úchvatně! Jen nevím, zda najdu odvahu ji vyzkoušet.

    Jinak tu kombinaci oranžové a modré jsi fakt vychytala, vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  2. pěkný lak)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Na léto/jaro naprostá dokonalost.

    ReplyDelete
  4. Jako modrou na nehtech ne-e, ale tahle neni špatná :) a taky mám radši užší štětečky, kor na můj pidimalíček :-D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten je opravdu nádhernej! Ale asi nejsem dost odvážná na to abych ho nosila :D

      Delete
  6. Tak ten je na léto uplně úžasnej....škoda, že se takový laky nedaj koupit jen tak v drogerce. Byla bych tam furt :)! Modré laky mám letos vážně ráda a tenhle stojí vážně za to :)!

    Můj a kamarádky blog: http://shopaholicky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Je náááádhernej! Takovej šmoulí by se hodil! :D

    ReplyDelete
  8. Tahle je opravdu nádherná! Dokonale letní, bazénová!

    ReplyDelete
  9. juu, tak ten je nadhernej..krasna barvicka na leto :-)

    jinak u me na blogu prave probiha giveaway a jednou z vyher je i lak od essie z jarni kolekce, tak jestli budes mit chut, zapoj se, zvu te :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ty jo krasnej. Fakt dokonalej. Presne v takove barve shanim sako a nemuzu zaboha nikde na nej narazit.

    ReplyDelete
  11. No tak to je dokonalá barva! Na laky, co nosí PLL docela slyším :D

    ReplyDelete
  12. Robyn mám a přidávám se, že je to dokonalá kvalitní modrá! :)

    ReplyDelete
  13. Mám sice odnedávna Sexy in the City od China Glaze, která je taky úžasná, ale tahle ji zřejmě přebije. Božíííí! Ach, moje srdce opět pláče - proč nemůže být Zoya normálně k sehnání i u nás? :-((
    Jo a modro-oranžovou kombinaci zbožňoval už Van Gogh, takže na ní doopravdy něco bude ;) (Ten svetřík se mi líbí, resp. ta barva. Odkud je?)
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, je to tričko z Forever21 :-)

      Delete
    2. Našla jsem ho i na netu, konkrétně tohle: http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=top_basic&ProductID=2015035455&VariantID=

      Delete
    3. Super, děkuju!

      Delete
  14. Ten lak je parádní. Škoda, že si nehty skoro nemůžu lakovat. :)

    ReplyDelete
  15. woow tak to je naprosto úúžasná jedovatá modrá :)) supeer :)

    ReplyDelete
  16. tahle modrá vypadá zrovna hezky :) v létě bych jí klidně brala, jinak na tak výrazné barvy nejsem.

    ReplyDelete
  17. Ježiš ta je úžasná, tak tu potřebuju, modrou miluju a tohle je fakt bomba!

    ReplyDelete
  18. Woow tá farba je úžasná!:)
    Síce modrú moc na nechtoch nenosím...ale táto vyzerá skvostne:)

    ReplyDelete
  19. okamžitě bych ho nosila, mít ho tady vedle mě na stole v lahvičce. love blue..

    ReplyDelete
  20. o této značce se poslední dobou hodně mluví, musím už také něco vyzkoušet :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Lak je nádherný a to tričko také, asi taky popřemýšlím nad jeho koupí :))

    ReplyDelete
  22. To je dokonalá barva! ten lak chci ♥

    ReplyDelete
  23. Ahoj, daji se Zoya laky sehnat i u nas nebo jen z ofiko shopu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, laky Zoya u nás seženeš třeba na micky-nails.cz, ale mají vcelku málo barev. Robyn mám z ebay :)

      Delete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. parádní barvička!:)

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails