2012-05-04

Experiment s Orly


Ahoj, dnes budu asi stručná, neb mi není moc do řeči :) Jsem poněkud vytočená, viz níže!

Plán: Víte, pracuju jako barmanka v restauraci, takže moje nehty dostávají dost zabrat a lak prostě musím po směně obnovit. Ok, možná bych byla ráda, aby mi nehty vydržely jeden den hezký. Aspoň ten jeden. Jo jinak když nejsu v práci, tak mi lak tak ty 3,4 dny vydrží a to jakž takž beru. Takže, koupím si Super podlak a nadlak, a budu mít i večer krásný nehty...a třeba i víc dní!

Takže jsem si koupila Orly Bonder, "gumovitej" podlak, kterej by měl lak připoutat k nehtu, a Won´t chip, nadlak proti olupování laku. Prej nehty tak vydrží až 14 dní. Ha. Ha. Ha. Ha. Ha. No tak nic.

Tvrdá realita:



Fotky jsou sice z mobilu a nekvalitní, ale to hlavní tam vidět je (možná buďte rádi, že to nevidíte tak do detailů :). Ok, možná jsem nasadila moc tvrdej kalibr a Orly géniusové se lekly nejvíc olupující se svině ever a.k.a. neonka od Chiny Glaze.Na levou ruku jsem nanesla oba "zázraky" Orly, na pravou to, co obvykle. Čili žádnej podlak a nadlak vám všem notoricky známej Essence. Takhle vypadá srovnávačka prosím po jednom (!!) dni v práci. Takže až mě třeba takto někde potkáte, nelekněte se mě. Opravdu nejsem šmudla, co nosí 14 dní starej oprýskanej lak.

Co teď? Má někdo ponětí, co jsem dělala špatně? Máte zkušenosti s některým z výrobků - co vaše názory?    Co mám teď s těma šmejdama dělat? Hodit je pod vlak a naliskat si za vyhozených skoro 400 Kč? Ach jo, a to jsem se na tyto laky fakt těšila a doufala, že budou super :(

Edit: tak jsem mrkla po netu a problém bude asi nejspíš hlavně v nadlaku Won´t chip. Bonder má hodnocení vesměs vcelku dobrý, to mi právě bylo divný, neb právě proto jsem ho chtěla...a nadlak sem přihodila do košíku jen tak, nákup jsem dělala kvůli bonderu. Takže dobře mi tak, neměla jsem nic kupovat bez načtených recenzí. Pokusím se tedy ještě bonder nezavrhovat a vyzkouším další experimenty, co jsem vygooglila :)

40 comments:

  1. jéé... ne že bych ti přála ty nehty, ale jsem ráda, že má někdo stejnej problém jako já :(. taky pracuju jako barmanka a nehty dostávaj šíleně zabrat.... nejvcí mě štve, že se mi z práce docela dost lámou. Ale neulomí se mi celá špička nehtu, ale jenom kus na straně, takže mám ten nehet nakřivo a musim pilovat a pilovat...

    ReplyDelete
  2. Ahojky, já jsem Orly zavrhla už dávno, protože cokoliv jsem od nich měla, stálo za ho*no :D Sušicí lak absolutně nesušil, kalciovej lak byl jako guma i po dvou hodinách po nalakování, zpevňovač se loupal, podklaďák mi dělal bubliny na laku. Never more Orly!
    Osvědčila se mi kombinace China Glaze Strong Adhesion Base Coat a jako nadlak buď China Glaze Fast Forward Top Coat a nebo tenhle Essence. Pak se mi lak ani nehne. A to mám nehty ukrutně měkký.
    Jo, a ještě má Essence jeden dobrej výrobek - podklaďák z nějaký řady pro zdobení nehtů. Je to bílá lahvička s černým víčkem, větší asi jako ta Better Than Gel Nails. Nehet udělá takovej semišovej :D a dobře na tom pak drží lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemyslíš tím od essence tenhle? http://farm7.static.flickr.com/6214/6330410319_fb0758eafb.jpg
      Je na matný efekt nehtů, ale přiznám se, že ho taky používám jako podlak :D

      Delete
    2. mě se ty matné nehty nakonec na mě moc nelíbily, takže super díky za tip, nebude jen tak ležet v šuplíku, vyzkouším ho jako podlak:)

      Delete
  3. Já mám taky stejnej problém, ale nepracuju jako barmanka. Moje nehty takhle zabrat nedostávaj, ale stejně mi lak vydrží max do druhého dne... Zkoušela jsem všechno možné, ale nic nefunguje... :(

    ReplyDelete
  4. Díky, aspoň vím, co nekupovat. A dala bych Labradooru. Já většinou jako podlak používám bělící péči a nadlak pak buď notoricky známý top coat od Essence nebo Vytvrzovač laku od Four Seasons.

    ReplyDelete
  5. A já bych tak tvrdá nebyla. Na Orly nedám dopustit. Ale používám jinou dvojku - Bonder + Glosser. Glosser proto, že rychleji zasychá, podobně rychle jako SV, ale nemá v sobě fujtajbly. Navíc mi byl doporučený, to o Won't Chip říct nemůžu. A dohromady mi ty dva dávaj jistotu, že aspoň pár (čti: dva) dny ty nehty pěkné mít budu. Ovšem, nemám na ruce takhle náročný zaměstnání...
    A vlastně chystám článek o nadlacích, pročež se dnes chystám vyzkoušet právě Essence. Jsem zvědavá, jak v tom srovnání dopadne.
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, teď čtu ten tvůj edit. No, tak to možná bude tím nadlakem. Já obecně ničemu, co slibuje neolupování konečků, už nevěřím, těch zklamání bylo několik, takže ne-e.

      Delete
    2. No to jsem blázen, mě Glosser vůbec rychle neschnul:-(

      Delete
  6. Me nikdy lak nedrzel dyl nez 24 hodin, ted pouzivam Essie first base base coat a je to lepsi, 3-4 dny vydrzi bez jedineho odloupnuti. Ale jestli by obstal v tve praci si moc nejsem jista. Ale ty fotky jsou mazec, kdyby to s tim Orly aspon bylo stejny, ale je to tak podstatne horsi... Zkusila bych jeste jiny barevny lak v te kombinaci s Orly a pak prodat na omlazeni ;)

    ReplyDelete
  7. Hele asi takhle.. pokud má někdo dobrý nehty na kterejch mu všechno drží, tak mu to bude držet stejně dobře se všema podlakama a tak je může pochválit. Nadlaky vesměs to samý. Vyzkoušela jsem všechny možný podlaky a výsledek byl furt stejnej, nakonec ani nezabraňovaly žloutnutí nehtů, tak už na to kašlu, beztak mám nehty nalakovaný pořád. Navíc u Bonderu mi vadila ta jeho gumovitost, s některými laky se mi na něm špatně pracovalo. Jediná kombinace, která mě moc překvapila, že mi držela dvakrát tolik než všechno ostatní byl Seche lak + Seche vite. Bohužel jejich výběr barev je docela omezený:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je blbý, no....mě třeba neva, že mi lak vydrží jen 3-4 dny, stejně mě pak omrzí a lakuju jinačí...

      Ale stejně pořád doufám, že objevím zázrak :)

      Delete
    2. Za 3-4 dny bych byla šťastná jak blecha :)) Nehty mám na houby, takže taky doufám v zázrak. A bonder zázrak není, ale docela se mu blíží. V nadlacích stále ještě tápu a zkouším...

      Delete
  8. já teda po zkušenosti s Orly šuntem (lakem) už nikdy nic od této značky nechci, i kdyby na to byly recenze nevím od koho :) jsem na ty podlaky a nadlaky nějak nenáročná a s Esssence si vystačím v pohodě :)

    ReplyDelete
  9. Já si nemůžu vynachválit Orly Sec n Dry, protože rychle schne a nežere mi konečky, což mi dělají Essence i Seche. S jinými produkty nemám zkušenost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zrani konecku je zajimava vec, mam rychlesnouci lak od Mavaly a donedavna byl super, ted zhoustnul a nektere laky u spicek taky zere... furt jsem nechapala co tim vsichni mysli a ted to vidim :)

      Delete
    2. Bohužel mně žere Seche i ten černý Essence konečky hned, i když je úplně nový, asi je to nějakou složkou, nebo co. Mám slabé nehty a asi na ně špatně přilne lak. Jediný, který mi to neděla a na mě schne rychle je právě Sec n Dry. Asi to chce zkoušet a zkoušet :(

      Delete
  10. Bonder jsem měla a přišel mi hrozný, lak se na něj špatně lakoval, odlupoval se v cárech.
    Lucka

    ReplyDelete
  11. S péčí Orly mám zkušenosti minimální, vlastním jenom Toecoat (podlak a nadlak na pedikúru) a používám ho jako klasický podlak na nehty na rukou a nemám s ním absolutně žádný problém. Pak jsem měla dvě miniatury nějakých sušičů, jeden byl Sec n Dry a druhý už nevím, každopádně neschl mi ani jeden.

    ReplyDelete
  12. Tak už vím co si rozhodně nepořídím ;))

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. já používám na svoje měkkýše jednu vrstvu fast off gelu... A až na to vždy lakuju. Lak mi vydrží bez hnutí týden, vše pak sundám a manikůru udělám znova... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakej, jakej? Ten od Beauty Lada??

      Delete
    2. Copak to je ten gel? A na to asi musím mít lampu, že?

      Delete
    3. Je to ten od Lady Ivy, ten gel je na zatvrzení do lampy, ale nejsou po něm přírodní nehty zničené jako po klasickém gelu, je takový gumovější :)

      Delete
  14. Daši přesně tuto kombinaci jsem kdysi měla a přesně stejný výsledek:( Pracují těž v zátěžovém pro nehty prostředí a nejvíc se mi osvědčila kombinace od Ch. Glaze: Calcium gel jako podlak, nadlak No-Ship Top Coat a když není čas na schnutí tak i ten jejích rychlosušíč v kapkach

    ReplyDelete
    Replies
    1. A samotný bonder byl taky na prd? Teď si říkám, že jsem radši nekoupila něco u tebe od Chiny :) Díky za tipy!

      Delete
    2. Jo, naprd :( Strašně smrděl, žloutly mi po něm nehty(byl to první přípravek za posledních asi 12 let co mi po něm total zežloutly nehty) a i blbě se mi na něj lakovalo

      Delete
  15. Tak já obecně nemám problém se žádnou značkou laků. Klidně i ty nejlevnější od Essence mi vydrží na nehtech i týden. Nedávno jsem si koupila taky ten nadlak od Essence a s ním mi vydrží nehty neporušené i 14 dní!!! Fakt je to zázrak za pár korun:)

    ReplyDelete
  16. Koukám, že jsem tady coby fanoušek Bonderu v docela drsné menšině :DD Ale holt mě fakt vyhovuje, nehty sice trošku žloutnou, ale to mi dělaly i všechny jiné laky a podlaky. Smrdí jako všechny ostatní, zasychá rychle, s lakováním barevného na něj problém taky nemám... nenadělám nic, pro mě dobrý.

    ReplyDelete
  17. ahoj já zase nechápu, jak vám může držet krycí lak od essence Better then gel nails...vypadá na nehtech hezky, to nepopírám, ale druhý den mám lak stáhlý ze špiček a další den jsem bez laku úplně...mám od orly vrchní krycí lak a jsem spokojená, nehty vydrží zhruba 3 dny...

    ReplyDelete
  18. Nevím jestli o tom už někdo nepsal ale mě nehty vydrží jen když je před lakováním pěkně vyleštím to pak drží jak přibitý :D vlastně jsem si přišla na svůj vlastní topcoat kterej mi vydržel 9dní! náhodou mi do GS a Flormar nedosáhl štěteček a tak jsem je smíchala a abych si to někde neobtiskla dala jsem menší vrstvu a pak druhej den ještě 2 jednu odpo jednu večer a vyplatilo se :D Ten essence ale určitě musím zkusit!

    ReplyDelete
  19. A nemůže to být taky tak trochu tím, že levou rukou toho děláš míň než pravou a tím pádem je i míň zatížená? Každopádně ta výdrž je na dvě věci tak jak tak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. teď koukám, že to máš vlastně opačně, ty ruce :D Pokud nejsi levák, tak je to pro orly teda fakt docela blbý :)

      Delete
    2. Oficiálně jsem pravák, ale spoustu věcí dělám levou...víc zničenou mívám častěji pravou, ale v podstatě tak šul nul...původně jsem chtěla ruce prostřídat a udělat víc testů, ať je to objektivní, jenomže se obávám, že ten rozdíl je více než evidentní :)

      Delete
  20. Lovely blog with so many interesting and inspiring posts! Love your work:) Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  21. Ahoj, před časem si tu psala, že bys chtěla vyzkoušet kosmetiku Macadamia Natural Oil. Chci Tě upozornit, že na stránkách parfums.cz mají tuto kosmetiku levnější než na ebay! Bát se nemusíš, jsou to fakt originály. Mám masku a ten Healing Oil s pumpičkou...NEJLEPŠÍ PRODUKTY NA SVĚTĚ!!!!!!!!
    Na omlazení si chválí, že maska je srovnatelná s Alternou - nejdražší kosmetika na vlasy.

    Fakt Ti to doporučuji, nikdy jsem neměla hezčí vlasy :)
    Kdyžtak pak napiš recenzi, přestože produkty už mám, ráda si čtu, co si o nich myslí ostatní :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee děkuji za tip:) Já bych chtěla určitě jednou vyzkoušet aspoň ten olejíček... :)

      Delete
  22. Cuaky mě baví Orly laky na profi-parfemy.cz je maj za 89 a když mám dobře očištěnej nehet tak drří úplně v pohodě:-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails