2010-07-02

Easy lounge...






Wearing:
Stradivarius tank
HM "bra" top, handbag
Sisley cropped jeans
Clarks leather flats
Kik earrings
??? Necklace
Sterling silver and Jablonex bracelets
Local jewelry store ring
Jackpot scarf as a headband



Hi,
so what's on schedule for today? as I promised, another bra top from H&M. Yesterday I kinda emptied my pot full of HM Zara etc chatter so what should I tell you today? I don't have much on my mind. Feeling comfy is my priority no.1. I wear a headband so that I keep my hair away from my face, great in such hot weather. I wear my new leather flats just because I feel as if I wore soft fluffy slippers. I wear my loose tank because it's just loose and does not stick to my back. I wear cropped jeans because these are probably the most comfortable jeans ever. I carry my new HM bag because it's big ang big girls need to have big bags. I have to admit that it happens very often that I don't buy some piece of clothes that I like very much just because I think it's not practical enough for me. Do you feel the same? Or do you actualy walk your dog wearing three inch heels?

Btw I nearly forgot to mention: big thanks for several parts of this outfit to Blancheee (she's great, if you don't know her blog, you should definitely check it out :)

Ahoj,
tak copak tu máme na dnešek? Jak jsem slíbila, další šprndotopík z háem. No a protože jsem včera už jaksi vyčerpala svůj zásobníček svejch HM Zara keciček, co vám řeknu dneska nevim. Moc toho na srdci nemám. Cítit se pohodlně je moje priorita číslo jedna ať si říká kdo chce co chce. Mám čelenku, aby mi v tom horku vlasy nelezly do obličeje. Nazula jsem nový kožený balerínky, pač se v nich cítím jako v plyšovejch domácích bačkůrkách. Mám volný tílko, protože v pařáku nikde nelepí. Ty rifle mám čistě proto, že jsou to jedny z nejpohodlnějších, co sem kdy měla. A na rameni novou obří tašku (další úlovek ze slev), prostě proto že su velká holka a velký holky nosí hodně věcí a potřebujou velkou tašku. Často si nekoupím něco, co se mi moc líbí, protože by to prostě odporovalo mejm zásadám pohodlnosti. Máte to taky tak? Nebo vážně některé jdete i venčit čoklíka ve vysokých podpatcích?

Jo mimochodem hned za několik komponentů tohoto outfitu vděčím Blancheee, která je mimochodem úžasná, jestli ji neznáte, určitě mrkněte.

3 comments:

  1. No to jsme celá já, slintám tu nad tím tílkem a korálkama, abych si pak přečetla, že jsou ode mě :-D Ale to tílko ti fakt sluší mnohem víc než mě...a kdybych nebyla tak líná, okamžitě sedám na vlak a jedu do nejbližšího H&M pro ty podprsenky!
    A děkuju za reklamu ;-)

    ReplyDelete
  2. Máš úplně stejné oči jako kocour!

    ReplyDelete
  3. Já mám tutéž kabelku z HM, ale v šedé. A teď teda trošku lituju, že jsem tenkrát nevzala tu hnědou. Vypadá nádherně. Ty vypadáš nádherně.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails