2010-07-23

NOTD: China glaze Pool party


Hi! Today's post is really quick and you've already seen this one. But only on one nail and I definitely think that Pool party deserves more. I just love it and it's one of my most used polishes lately. I love neons, especially neon pinks. This one is from Chg Summer 2010 collection. As most neons it dries matte so this is three coats with Seche vite. And I also got bored from my long nails so I shortened them. What is your preferred nail length? 
PS: neon nail polishes are very difficult to capture in pictures but I think mine is pretty realistic when I look on my nails and this picture - The only difference is that this shade has actually more coral or orange undertone, I don't think it's pure pink.

Ahoj! Tento příspěvek je jen rychlej post toho, co mám zrovna na drápkách. Už jste ho viděli, ale jen na jednom nehtíku a tento fešák si zcela určitě zaslouží poctivou samostatnou fotku! Miluju ho a je to jeden z mých nej laků na toto léto. Všeobecně se mi líbí neonky, zvláště růžový...Tento China vydala v letošní letní kolekci. Jako většina neonek schne matně, takže na fotce vidíte 3 vrstvy + Seche vite. A taky mě dost začly nudit moje dlouhý nehty, tak jsem s nima udělala krátkej proces...co vy, jakou délku nehtů na sobě preferujete? 
PS: Neonky jsou obecně známý, mršky jedny proradný, v tom, že jdou dost blbě vyfotit. Ale mě se zdá, že moje foto vcelku odpovídá, až na to, že v reálu je víc jakoby s korálovým nebo dooranžova podtónem, není to jen čistě růžovka...

5 comments:

  1. Neonkám sluší kratší nehty, to je fakt :-) Já mám teď nejradši takové střední, ani krátké ani dlouhé, ale jsem líná pilovat, tak mi občas přerostou :-)

    ReplyDelete
  2. Na krátkých nehtech pohádka, asi jsem oslepla, mimochodem úžasná fotka. Celkově mám ráda krátké nehty esteticky i prakticky. I když dlouhé nehty údajně opticky prodlužují prsty, takové hranaté gelovky s francií mě spolehlivě odpudí. Jak píše Annie team shorties :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails