2010-07-21

My current obsession - lipsticks


Hi guys!
I've always been a lipgloss girl but I currently started to discover the fabulous secret of lipsticks. So here is a few swatches of my favourites or recently bought ones.

Čauky!
Vždycky jsem byla lesková holka, ale v poslední době jsem začala objevovat úžasné sladké tajemství rtěnek, tak dneska několik obrázků mých nových nebo oblíbených úlovků...

¨









Mac sexy sweet lipglass(I don't like it very much itself but combined with light pink it looks perfect), Dessert treats banana (smells and tastes totally delicious like bananas and has (or is supposed to have) slightly plumping effect. Actually I can't see the plumping effect but it is nicely cooling which is very comfy in summer. Mac easy lounge, Estee lauder peach plump, Mac Viva glam II, Mac Honeylove, Estee lauder Crystal rose







A summer total must have - tinted lip conditioner. I love love love this stuff. It has SPF 15 (don't underestimate protecting your lips against sun rays) And the MAC products smell is something awesome - but  not too strong so it doesn't bother you even after some time.

Mac Easy lounge lipglass - I love the juicy awesome shiny glitter in it!                       



And this is the winner -  my HG summer lip color - Mac creme cup (most often I combine it with Rimmel lipgloss)








So what's your favorite one?

13 comments:

  1. ta prva foto ej okej, poznam to lesky lesy ale tiez ma teraz akosi chytili ruze, aj ked v tom teple :D


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No mě aji přijde, že v tom vedru je pohodlnější mít na sobě rtěnku, že to člověk na puse v podstatě necítí :-)

    ReplyDelete
  3. Mně se stalo to samé=) roky jsem používala lesky a po rtěnkách ani nevzdechla, ale před rokem jsem se zamilovala do rtěnek a dnes už nechápu, co jsem na těch lescích biděla=) EL Crystal Pink mám taky, je skvělá...strašně lehce nositelná růžová. Zkoušela jsi už Viva Glam V? To bude můj další kousek=)

    ReplyDelete
  4. Viva glam V mám na wishlistku :-) ale všechno postupně, s mojí studentskou výplatou a šetřením na dovču musím vždy výdaje hodně kontrolovat :-)

    ReplyDelete
  5. to sú tvoje pery? sú krásne! ukážkové..... a rúže sú fajn, lepšie ako lesky :)

    ReplyDelete
  6. Le Plee - jj moje, děkuji, ale zas tak ukázkové nejsou, chtěla bych je svýmu obličeji větší, můžeš to omrknout o pár příspěvků dále, v nějakým outfitovým je vyfocen celej můj ciferník :-)

    ReplyDelete
  7. najkrajsie su tie prve dve, sand preto, ze vyzeraju najprirodzenejsie. ja nie som velky fanusik leskov.

    ReplyDelete
  8. Creme Cup jsem měla a milovala, bohužel se mi totálně roztekla a to tam bylo víc jako polovina. Ale rozhodně koupím znovu.
    Jinak mně osobně se na tobě nejvíc líbí asi ta EL. Ale všechny jsou krásné.

    ReplyDelete
  9. Jé a zrovna tu EL nosím nejmíň - mám ráda světlý rty a moje jsou červený, jsem ráda, že ty rtěnky co mám mi sedly a nevypadám v nich jako mrtvola.
    A ta CC je zajímavá teda, neb já ju mám taky dost na sračičku, ač ji mám v lednici jak často můžu...a ostatní jsou ok....asi nějaký blbý složení nebo co :(

    ReplyDelete
  10. To zajímavý je. Tak třeba ji pak vytáhneš častěji ;)
    Já někde četla, že prý to je tím, že to je finish Cremesheen. Jenže já mám, nebo jsem měla, i jiné barvičky, taky Cremesheen a v pohodě. Takže možná to je tahle jedna konkrétní barva?

    ReplyDelete
  11. Já sem teda odvařená z Honeylove, ta vypadá božsky...sakriš, mám doma jen tři rtěnky, používám je sporadicky, ale potřebuju další! A rty máš naprosto dokonalý :-)

    ReplyDelete
  12. Blani, božská je :) já už tak měsíc používám několikrát denně rtěnku a to je co říct....častokrát si člověk cosi koupí, za chvíli mě to omrzí a leží....no známe to všecky asi :-)

    ReplyDelete
  13. Všechny barvy jsou super, miluju tyhle barvy! :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails