2010-07-16

Twilight inspired dramatic smokey eyes





Hi!
Do you like the Twilight saga? I definitely do! A couple weeks ago I visited the latest movie, Eclipse, so I did a vampire inspired dramatic smokey eyes look. It is really a dramatic look, I definitely wouldn't wear it in a daytime - I will show a really soft daytime look that I wear daily next time :-)

Ahoj!
Máte rádi romantickou ságu o Belle a Edwardovi? Já určitě jo, narozdíl od SATC 2, na kterej nikterak nespěchám, jsem frčela hnedka na premiéru posledního dílu Eclipse....no a hned jsem si musela potom doma ozkoušet upíry inspirované líčení - výrazné kouřové oči. Je to opravdu hodně výrazné, více než na fotkách jakožto foťák tradičně kus barvy někde užere nebo ztratí po cestě či co. Proto bych si takové líčení vzala na nějakou echt večerní párty, na den se (zvláště teď v létě) líčím o 100% jemněji a to vám ukážu zas příště :-)

Products used:
Nars Cyprus
NYX Penny pigment
Too faced moon beam eyeshadow
MAC Carbon eyeshadow
MAC Gorgeous eyeshadow
MAC Reflects blackened red glitter pigment
Maybelline The Falsies mascara
S-he Black pencil eyeliner
Coastal scents gel eyeliner in black (waterline)





10 comments:

  1. Mě se to líbí! Jak to děláte, že máte všechny tak krásné oči?! Já mám jen obyčejné hnědé a bělmo/žlutmo s červenýma žilkama!

    ReplyDelete
  2. Soni, oči jsou tak asi jediná věc na mě, kterou bych nevyměnila....:))

    ReplyDelete
  3. Tak já neviděla ještě ani jeden díl, stydím se :)) Jinak líčení je parádní, máš to úžasně precizní... Já si poslední dobou vystačí s řasenkou, takže bych byla jak šmudla...

    ReplyDelete
  4. Krása, krása, krása!

    ReplyDelete
  5. Nádherné líčení a ta úvodní fotka mě opravdu dostala :-)

    ReplyDelete
  6. Dasi, nadhera, uplne mi to pripomina starsi casy, kdy jsme na foru vsechny propadly tady tem divocarnam. Ted uz na takove liceni nemam odvahu, ale k tobe neco takoveho vylozene jde :)

    ReplyDelete
  7. ahoj, můžu se zeptat kde kupuješ výrobky MAC??

    ReplyDelete
  8. Ahoj, tak různě - něco na netu (ebay, ale pozor na padělky, strawberrynet) něco si nechám koupit a poslat někým známým v Praze či zahraničí a taky něco kupuju jako přebytky od stejně postižených slečen...

    ReplyDelete
  9. Díky za info :) máš moc pěkný blog a tady ten oční make-up vypadá opravdu fantasticky! sice né moc na běžný nošení, ale krásný!

    ReplyDelete
  10. To je krásný!! a ty řasy,moc se to povedlo :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails